Filmvenn Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Haha: Håper nå det ikke er faren til Fraiser da. Synd at Victor døde, han var rå og i tilegg er Michael Shanks dyktig og likte han som "tøff". Carla var det på tide fikk sin slutt, kom til å bli hennes dag før eller siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nye episodene starter i juni forresten. Den tredje sesongen altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sesongstart i dag. På sesong 3 altså, bra at denne serien har levd så lenge. En av de seriene jeg liksom ikke slutter å like, og Bruce Campbell er en av hovedgrunnene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sesongstart i dag. På sesong 3 altså, bra at denne serien har levd så lenge. En av de seriene jeg liksom ikke slutter å like, og Bruce Campbell er en av hovedgrunnene. Fantastisk, dette hadde jeg ikke fått vite om det ikke var for deg. Da var kveldsunderholdningen klar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Liker hvordan serien har blitt nå. Ting virker litt tøffere nå som management ikke står bak alt, og ikke lenger beskytter Michael. Er litt bra med "villian of the week", men de kommer vel til å gi slipp på det hvis det blir en fjerde sesong evt. ved pausen etter de episodene som er i denne halvdelen av sesong 3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Neste uke er det sommerfinale på Burn Notice, da er ikke serien tilbake med resten av sesong 3 før etter nyttår. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Synes denne serier har holdt seg veldig bra. Liker karakterene og de funker bra. Er det meg eller er det liksom filmet mer "kornete"? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Mener du generelt sett iforhold til andre serier, eller tidligere sesonger av Burn Notice? Kan si at jeg synes noe sånt, synes den er filmet likt som andre serier som pågår i Miami-området som CSI: Miami og Dexter. Men måten USA Network sender serien som gjør at den virker "kornete" i en liten grad. Forresten kom de første bildene av Chris Vance(fra Mental og Prison Break) i Burn Notice ut i dag: Endret 6. august 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Mener i forhold til andre serier. Her er et bilde jeg tok. Det er fra en 720p episode. Det ser ut som en slags støy. Det er vel en slags effekt de har. Endret 6. august 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Liten castingscoop angående de resterende episodene som kommer til høsten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke er bare Chris Vance også tilbake, men en annen ukjent tidligere sett badguy kommer også tilbake i de resterende episodene. I tilegg kommer en ny badguy til å bli den gamle badguy`en sin nye partner. Michael Weston skal også retunere i de kommende episodene, men kan bli utsatt til sesong 4. Pluss at John Mahoney(aka faren til Fraiser) retunerer som "Managment". Og det med Garret Dillahunt fra TSCC, Life blant annet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Okey, Burn Notice slår virkelig på med gjesteskuespillere denne sesongen. Carlos Bernard(Tony fra 24) kommer også til å bli med i de resterende episodene av S3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Here's your first look at the Burn Notice Season 3.5 Poster. Stock up on the yogurt, we're back in action Thursday, January 21 at 10pm. Guest stars in the second half of season 3 include: Tyne Daly, Clayne Crawford, Chris Vance, Danny Trejo, Jason Vargas, Spencer Garrett, Tim Matheson, Seth Peterson, Rick Kelly, Carlos Bernard, Garret Dillahunt and more! Bra liste over gjesteskuespillere. Et par fra 24, Danny Trejo og Garret Dillahunt. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Må nesten ha denne i mine innlegg, en av favorittseriene mine. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Startet på sesong 3 i går. Tror det kan bli spennende, og så kommer det vel en sesong 4 i sommer, tror jeg. Var det ikke det? Synes Sam er den kuleste i serien. Liker egentlig ikke Fiona, selv om hun og er litt småtøff. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, sesong 4 ble fornyet for en mannsalder siden. Neida, men sesong 4 er tilbake i juni. Burn Notice har to "runs" per sesong nå. En run i juni til september, og så igjen februar til mars ca. Det som også kommer til å bli litt anderledes med sesong 4 er at serien vil få ny hovedkarakter på lik linje med moren til Michael hvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Oooh. Spanande. Gleder meg til å finne ut mer. Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Den ligger absolutt blant mine topp 5 beste serier ever. Den er sykt spennende og blant all galskapen som hører til "politi og røver" serier er det en usedvanlig god humor med mange replikker og sitater verdt å skrive opp. Serien går på USA Network og har dermed en karakteristikk som bare denne kanalen kan få til(lignende serier: in plain sight, white collar osv) Serien ble opprinnelig laget som et hiatus show, dvs en serie som går når alle andre serier har ferie. Slike serier har ofte rundt 12-15 episoder, men pga dens popularitet ble 2.og 3. sesongen renewed med 16 episoder, der de aired i vinter(winterbreak),sommerferien(midbreak) og når øvrige serier er på hiatus. Hvis du nå tenker: njæh, dette er sikkert et av de "cable-showene" og må automatisk ha lite seere og lavt budsjett. Da min venn er du på villspor. I hver episode blir det sprengt eller harvet to-tre biler, og ofte blir bygninger sprengt på måfå. Som konklusjon vil jeg si: la klisjeserier som CSI og NCIS være, og få heller med dere denne. Den følger aldri et spesielt mønster og du vet aldri hva som venter i neste episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ganske bra forklart anzie, kudos. For min del ser jeg Burn Notice som en gangske grei serie som jeg aldri blir lei av. Har liksom ikke så høye forventninger, så det ødelegger ikke noe. I tillegg er Jeffrey Donovan(Michael), Gabrielle Anwar(Fiona), Bruce Campbell(Sam) og Sharon Gless(morra til Michael) gangske gode i rollene sine. Kanskje den hovedskuespillern jeg liker best nå om dagen er Jeffrey Donovan, han klarer så mange av de personelighetene bra som Michael har blant annet. Også har du i tillegg gode gjesteskuespillere som Trica Helfer, Michael Shanks(fra Stargate), "pappaen til Fraiser" blant annet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Woot, Sharon Gless(moren til Michael) fikk Emmy-nominasjon for rollen hennes i Burn Notice. Mye bra gjesteskuespillere igjen nå. Liker han nye fyren(Jesse) spilt av han fra "Tredje Vakten". Både Alan Dale(Lost, The OC) og Burt Reynolds skal gjestespille i de kommende episodene: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da ble det bekrefta på Comic-Con i kveld, at Burn Notice skal få en prequel tv-film. Med Bruce Campbell som Sam som hovedpersonen i serien. Hell yes! Jeff Wachtel from USA Network comes out and announces Comic-Con: USA will be producing a Burn Notice prequel movie starring Bruce Campbell as Sam Axe. http://twitter.com/NatalieAbrams 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå