Mushaboom Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Så EP1 nettopp nå. Var ikke så gale dette her, kommer nok til å følge med videre en stund. Noen flere som har sett på showet? Hva synes dere? By popular demand: Serien handler om en spion som får servert en 'Burn Notice' over telefon midt i en penge-overføring til en Russisk krigsherre i Nigeria. Han blir altså sparket fra jobben sin midt i en operasjon og serien skildrer hvordan han kommer seg ut av problemene og at hvordan han går etter de som gjorde livet surt for han. Fra offisielt hold: The series revolves around secret agent Michael Weston who gets the titular burn notice, which is how a spy gets fired and taken out of the game. Unfortunately, Weston has no idea why he's suddenly an untouchable, and trying to get to the bottom of the mystery is rather difficult and dangerous without being able to use his previous resources and contacts. Completely written and created by Matt Nix, this new USA series combines various action and thriller elements with a fresh sense of humour played out by a new breed of spy. The series premiere, shows commercial-free, will air on Thursday, June 28th at 10/9C. Throughout the summer, new episodes will continue to air on Thursdays at 10/9C. Sjanger: Action-komedie, Drama Endret 4. juli 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jaha? Tråden din sier meg ingenting. Hvilken sjanger er det? Hva handler den om? Noen kjente skuespillere med? osv. Ja, jeg finner dette på nett selv, men hva er vitsen med å lage en tråd om en ny serie hvis du ikke skriver noe om den? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Hørtes ikke veldig spennende ut, men det er mulig jeg ser episode for å se om det er noe tess. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 hm ligner denne veldig på alias? jeg likte ikke alias så godt så jeg vet ikke om jeg vil like denne heller Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Ok, nå når jeg leser hva jeg har skrevet går det opp for meg hvor dårlig /kjedelig jeg beskriver innholdet. Alt jeg kan si er ta en titt på piloten. =D Minner ikke særlig mye om Alias om du spør meg. Burn Notice er mer intelligent og litt mindre hi-tech enn Alias. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Ingen som så denne serien? :O Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kopierer dette fra et annet nettsted. The series revolves around secret agent Michael Weston who gets the titular burn notice, which is how a spy gets fired and taken out of the game. Unfortunately, Weston has no idea why he's suddenly an untouchable, and trying to get to the bottom of the mystery is rather difficult and dangerous without being able to use his previous resources and contacts. Completely written and created by Matt Nix, this new USA series combines various action and thriller elements with a fresh sense of humour played out by a new breed of spy. The series premiere, shows commercial-free, will air on Thursday, June 28th at 10/9C. Throughout the summer, new episodes will continue to air on Thursdays at 10/9C. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 La det inn i første-posten. Ingen som har sagt hva de synes om showet enda. :S Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Drit bra seire spør du meg, ny episode i morra btw og en viktig nyhet ;D Breaking! Burn Notice Will Be Back! Categories: burn notice Jeffery Donovan, Gabrielle Anwar, Burn Notice I guess great news comes in twos! I'm now hearing USA has ordered 13 additional episodes for a second season of the fabulous Burn Notice. Yeah, baby! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Mja, serien gikk fra å være veldig lovende til å være sånn midt på treet spør du meg. Jeg trodde de skulle ha mer fokus på Westons kamp for å komme tilbake, mens nå driver han stort sett bare å hjelper ymse folk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Ehh ser vi på samme serie? Fordi jeg synes dem fokuserer mer enn nok på måten Michael prøver å finne ut hvem som ga han "burn notice". Spesielt i dagens episode. Forøverig en meget bra serie å ha når andre serier er på pause, perfekt at torsdag er Rescue Me og på fredag er Burn Notice i varmen. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 overraskende lite buzz rundt denne serien. Syns den er knallbra! Anbefales absolutt. Gode skuespillere, hovedpersonen er litt macguyver light. Mange geniale løsninger på problemer. gleder meg til sesong 2! Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Bruce Campbell er med. Det er nok til at jeg ser på (selv om jeg jo syns serien er knallbra uansett). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Bruce Campbell er bra ja, og sesong 2 ble et lite hakk bedre nå som Tricia Helfer fra BSG er med innimellom. Gøy å se han som spilte "Prinsen" i Entourage var med som spion i den siste Burn Notice. Hovedkaraktern i denne serien er nesten like enkel å like som Dexter var. Garantert den beste sommerserien det siste året bortsett fra Rescue Me(som har pause nå da). Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Var positivt overraska etter å ha sett episode 1 av serien, men synes de andre episodene var rimelig like, med omtrent samme oppsett. Med litt mer forandring i hovedhistorien fra episode til episode kunne det faktisk blitt noe. Har kun sett alle episodene av s1, og ingenting av s2 enda. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Har lenge hatt lyst til å se denne da jeg er en stor fan av Bruce Campbell. Men han var jo med i den serien til Ellen Degeneres også... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Må si jeg seriøst elsker denne serien nå etter å ha sett de siste episodene og S1 på nytt. Bruce Campbell er mer elskbar enn noen sinne, og spesielt nå som Michael Shanks(fra Stargate) har en gjesterolle i de kommende episodene sammen med Tricia Helfer som hennes fyr. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Ok nå har Burn Notice en pause fram til januar. Skal si de avsluttet første del av sesong 2 bra. Carla var sikkelig synelig for Michael & Co, samtidig som Michael`s leilighet nå sprang opp i lufta etter hun stakk ifra Carla. Denne serien er virkelig en av de beste seriene om dagen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 En del greie episoder som har vært nå. Morsomt at Silas Weir Mitchell(Haywire fra Prison Break/Donny fra My Name Is Earl) og MC Gainey(Fra Lost) var gjesteskuespillere i samme episode. En ting jeg liker med Burn Notice er at dette er en serie jeg ikke blir lei, det er liksom nesten lite å bli lei. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Svarte for en bra sesongslutt. Overanskende å se hvem som var management! Faren til Fraiser i serien Fraiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå