prebenl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det har blitt annonsert at Quantic Dream, selskapet bak Fahrenheit, jobber med en eksklusiv PS3-tittel. Da var det enda et på listen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Unreal Tournament 3 timed ps3 exclusive, Rumor:Sony & Epic Developing an Exclusive PS3 Game, BioWare med PS3-ekslusiv tittel? og Enda ett fra div. utviklere. Mye av det er rykter, men det er uansett positive rykter for PS3-eiere. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Også er haze sannsynligvis minimum timed exclusive. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg nevnet bare 2 uker med nyheter om eksklusiver. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Enda en ny PS3-exclusive er annonsert fra Gamecock (hva tenkte de på..?): Legendary: The Box Preview Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det ser ut som PS3 får nye utviklere som ekslusive titles, mens 360 holder med de gamle. Bare visse folk tørr og ta en utfordring og utvikle med Cell så hadde det vært supert. Bra noen tørr det Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vill ikke kalle Ninja Guiden Sigma en PS3 eksklusiv siden dette kanskje er det beste spillet som kom til Xbox. Men til diskusjonen ja Sony har mista en del eksklusivt men hva spiller det noen rolle for oss gamere egentlig. Ingenting spør du meg, ingenting ganger oss gamere mere enn att det er konkuranse som får prisene til å synke. Nå vill noen si att det går ut over spillet, ja helt riktig men se det på det på en annen måte, hvem vill kjøpe ett spill som suger, ikke meg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå