Alpine R12 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Jeg surfet litt rundt på forskjelige sider og ramlet åver denne siden.Eltrade66 Litt skeptisk, men det var my intressant og veldig billigt Noen av prisene ser neste for gode til å være sanne, men det er jo china. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg tror noen suger i Engelsk. Hva prisene angår har jeg ikke peiling, men hvem sier vel neitakk til en Yamaha R1 til under 10,000,- ? Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe.. engrish Nei altså... denne siden virker ikke helt trygg for å si det sånn.. personlig hadde jeg nok holdt meg unna den.. inntil en "daredevil" prøver å bestille og faktisk får det vedkommende betaler for Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 det der er scam,masse av de tildags. de selger til bedrifter,og tar dine forskuddsbetalinger. legg merke til at personen har nettopp registrert sia(www.who.is) han har holdt på nye sider løpene for å lure flere eller deg en gang til. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lureri.. hold deg unna. Ivertfall det inntrykket jeg faar av siden Og saa den hyggelige engelsken da :!: Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg likte det som kom opp når man klikket på "About us". I tillegg benytter ingen seriøse sjapper som dette Hotmail og svært sjeldent MSN. Dette er vel åpenlyst bare dritt. Det blir som å hive pengene ned i et stort hull og håpe på at noe kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Stadig mer gjennomførte og flashy ferdige toolz disse scammerne får tak i... Greit at de avsløres ved linkene "Payment", den stygge animasjonen med bugs i på forsiden "Welcome to my website", og som alle andre sa... det fine forsøket på "engelsk"... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 The external appearance designs a slippery cover :!: Veldig bra telefon, t.o.m enkel å miste i bakken! Næ, hold dere unna... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) The external appearance designs a slippery cover :!: Veldig bra telefon, t.o.m enkel å miste i bakken! Næ, hold dere unna... 8991809[/snapback] Ja, og om du plaserer telefonen inne så får du produkt-antenne. Endret 3. juli 2007 av micke090 Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 veldig original live-online adresse til høyre Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Selvfølgelig er det ekte. Skulle bare mangle at du får en fabrikkny sportsmotorsykkel for noen tusenlapper. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 PS3 for 1600NOK? (eller enda midnre for såkallt VIPs).... tvilsomt. Det dekker neppe produksjonskostnaden en gang. Tror nok jeg ville holdt meg unna den siden der ja. Om du på død og liv vil prøve, så bestill nå ihvertfall ikke noe over noen hundrelapper. Sansynligheten for at du noengang vil se varen du bestiller vil jeg regne som særdeles liten (og for guds skyld betal ikke med noe kredittkort...) -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når noe virker for bra til å være sant er det som regel det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prøv å betale med VISA/Paypal, så er du sikret pengene tilbake om det viser seg å være tøys. Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prøv å betale med VISA/Paypal, så er du sikret pengene tilbake om det viser seg å være tøys. 8996427[/snapback] Hvordan kan du være sikret med VISA-betaling? har du betalt noe slikt selv, og blitt lurt, så vil vel banken normalt sett foreta en vurdering for å se om det har vært uaktsomt av handler å kjøpe noe på siden? påvises det uaktsomhet blir det en STOR egenandel det fant ihvertfall jeg ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prøv å betale med VISA/Paypal, så er du sikret pengene tilbake om det viser seg å være tøys. 8996427[/snapback] Hvordan kan du være sikret med VISA-betaling? har du betalt noe slikt selv, og blitt lurt, så vil vel banken normalt sett foreta en vurdering for å se om det har vært uaktsomt av handler å kjøpe noe på siden? påvises det uaktsomhet blir det en STOR egenandel det fant ihvertfall jeg ut... 8996690[/snapback] Da har du misforstått. Leverer ikke butikken vare - kan ikke butikken bevise levering - så kan du kreve betalingen reversert. I alle tilfeller hvor jeg ikke har fått leveringen (enten det har vært fra butikk i utlandet - innlandet - eller fra privatpersoner (Paypal f.eks) så har banken betalt tilbake summene jeg har krevd. Som forbruker står du særdeles sterkt så lenge du handler med VISA. Tipper samme policy eksisterer for Mastercardkunder også. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Når det gjelder den siden, så har de ikke endret på flash-logo/slagnavnet. Heller ikke ordnet med e-post og slikt. Den siden ser faktisk ut til ikke være aktiv. Den er mest sansynlig bare en ferdig mal der domeneeier selv må endre på innholdet. Men de kunne jo skrivet en beskjed om dette. Så ingen lar seg lure. Uansett, det er veldig mange godtroende nordmenn Lenke til kommentar
just_me Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 se helt nederst på siden Zhong Guo Cun Trade Online copyright@2007 www.eltrade66.com tel: 86+010-87065268 mail: eltrade66@hotmailcom MSN: [email protected] @hotmail.com høres jo seriøst ut Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 memory(biggest support 1 GB) The lord holds a resolution 2.8 inches 240 xes 320 resolutions ??!?? Dette er utrolig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sikkert tyvgods de selger, hvis de i det hele tatt "har noe på lager". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå