Gå til innhold

Masse nye Halo 3 bilder.


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe Bungie letter litt på lokket, og lar oss få se litt på E3. Tviler, men kanskje en ny trailer?

 

On-T: Se hvor utrolig deilig Last Resort ser ut:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-78540-1183510809_thumb.jpg

8998518[/snapback]

 

B.e.a - utiful! :dribble:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

En ting er bra sikkert. Halo3 er ett spill jeg kommer til å kose meg med lenge!

 

Å grafikken behøver ikke være en dag bedre enn i Beta'en. Det var så genialt gameplay at grafikken tenker jeg ikke over i det hele tatt. Det var mere enn bra nok det som ble vist i betaen!

 

SP delen er bare en rein bonus. Er helt klart MP delen som kommer til å ta av hos meg. Gleder meg som en unge til dette spillet. Huhu

Lenke til kommentar
SP delen er bare en rein bonus. Er helt klart MP delen som kommer til å ta av hos meg. Gleder meg som en unge til dette spillet. Huhu

8999373[/snapback]

Du får bli med på 4player co-op så blir nok singleplayer-delen en slager den også skal du se :thumbup:

 

Får bare håpe at ryktene om 4player faktisk stemmer da, for det hadde vært helt genialt.

Lenke til kommentar
Så da ikke merkverdig bedre ut?  :hmm:

8991473[/snapback]

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

 

Ja, Halo fanboys, berre til å fyre på molotov cocktails. Eg sit her og ventar.

8991812[/snapback]

 

DUKK!!

 

hehe. Halo er vel tidenes mest oppskrytte spill. Ikke det at det er dårlig, men verken 1'rn eller 2'rn var i nærheten av hva det hypen sa. Og 3'rn ser til nå ikke så veldig bra ut grafisk.

 

greit at multiplayer ikke har helt samme grafikk som singelplayer. men gud bedre- hvor mye forskjell skal det være da liksom?? bare vent på singelplayer screens. ja jøss. De bør være et skikkelig hakk opp fra det som har vært vist hvis det skal imponere og bli en konsollselger.

 

men men. I'll keep an open mind...

Lenke til kommentar
Så da ikke merkverdig bedre ut?  :hmm:

8991473[/snapback]

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

 

Ja, Halo fanboys, berre til å fyre på molotov cocktails. Eg sit her og ventar.

8991812[/snapback]

 

DUKK!!

 

hehe. Halo er vel tidenes mest oppskrytte spill. Ikke det at det er dårlig, men verken 1'rn eller 2'rn var i nærheten av hva det hypen sa. Og 3'rn ser til nå ikke så veldig bra ut grafisk.

 

greit at multiplayer ikke har helt samme grafikk som singelplayer. men gud bedre- hvor mye forskjell skal det være da liksom?? bare vent på singelplayer screens. ja jøss. De bør være et skikkelig hakk opp fra det som har vært vist hvis det skal imponere og bli en konsollselger.

 

men men. I'll keep an open mind...

9003117[/snapback]

 

ok, jeg må forsvare halo litt.

 

Obligatorisk: Har noen av dere i det hele tatt spillt Halo3?

 

Bilder har aldri vært godt nok til å presentere et spill i all sin prakt. Jeg har spillt betaen, og jeg synes grafikken var veldig pen. Den ligger godt over middels når det gjelder denne generasjons grafikk. I tillegg er dette et WORK IN PROGRESS. Ok? bra.

 

Hd trailere ligger ute på gametrailers.com til de av dere som er inntereserte.

 

INGEN av videoene som er vist for å lage hype rundt spillet har de løyet om.

 

Den første som fikk manges oppmerksomhet var bekreftet av Bungie som In- Engine. Ikke In- Game hvis jeg husker rett.

 

Den neste var reklame for filmen og var ren CGI. Ikke Utgitt av Bungie.

 

De som har kommet i ettertid har vist gameplay slik det for øyeblikket er på konsollen. Fortsatt et work in progress. Grafikken er gjerne noe utviklerer finpusser på til slutt uansett. Halo2 er fortsatt gøy på nett i dag som følge av det suverene gameplayet bungie klarte å utvikle fram.

 

Og her kommer vi til kjernen i dette inlegget. Selv om ikke grafikken i halo skulle revolusjonere hva som er mulig på konsoll og bli systemselger nummer1 så glem ikke at gameplayet er like eller mer viktig enn grafikken da.

 

Desutten trior jeg at halo har såpass stor hype og fanbase at det kommer til å selge millioner selv om selve produktet suger balle. Omtrent som ps3 :ph34r:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Alle menninger som kommer fram i dette inlegget er mine egne. Du har mulighet til å ha dine , og behøver ikke kommentere negativt på mine.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar
SP delen er bare en rein bonus. Er helt klart MP delen som kommer til å ta av hos meg. Gleder meg som en unge til dette spillet. Huhu

8999373[/snapback]

Du får bli med på 4player co-op så blir nok singleplayer-delen en slager den også skal du se :thumbup:

 

Får bare håpe at ryktene om 4player faktisk stemmer da, for det hadde vært helt genialt.

8999445[/snapback]

Ja vi spilte betaen i massevis. Hvor i alle dager har du holdt hus siste tiden? Du har det med å stille oftere i sommer ;-)

Lenke til kommentar
Ja vi spilte betaen i massevis. Hvor i alle dager har du holdt hus siste tiden? Du har det med å stille oftere i sommer ;-)

9004657[/snapback]

Har jobbet mer eller mindre døgnet rundt siden slutten av mai og nå er jeg på "ferie" i kristiansand uten 360 ut måneden.. så ikke regn med meg før i August..

 

Men når høsten kommer så blir det vel ikke annet enn spilling.. Er så mange spill jeg gleder meg til at jeg nesten blir redd :)

 

On-topic:

 

Dr.peedee: Du lurer på

greit at multiplayer ikke har helt samme grafikk som singelplayer. men gud bedre- hvor mye forskjell skal det være da liksom??

 

Vel ganske så mye faktisk.. Husk at single og multiplayer er basert på forskjellige grafikkmotorer og utviklet av 2 helt separate team i følge bungie... Så forskjellen _kan_ være enorm. Selvsagt kan forskjellen også være minimal, men før vi har sett ett eneste glimt av singleplayer så har vi rett og slett ingenting å basere oss på. Eneste hintet vi har er anouncement-traileren og den er ifølge bungie in-engine. Så kan vi tolke begrepet "in-engine" til vi blir blå :p

 

Jeg mener å huske, fra en bungie-video på marketplace, at grafikkmotoren til singleplayer Halo3 er laget fra bunnen av for x360 og at de har holdt på med denne siden de første hardware-eksemplarene av 360 var tilgjengelig. Mest sannsynlig er det ingen spillutviklere som har hatt tilgang til 360-hardware tidligere enn bungie gitt deres tette bånd med MS. Så jeg vil bli veldig overasket og litt skuffet hvis ikke bungie klarer levere noe spektakulært her. Men overlever uansett. Jeg vil finne ut hvordan historien slutter og der er grafikken kun en pitteliten del av opplevelsen.

 

Vi har vel til nå kun sett ett liknende samarbeid mellom spillutvikler og MS. Dette var Gears of War.. Og vi vet alle hvordan det resultatet så ut :w00t:

 

Skjønner forresten at folk mener Halo er hypet. Jeg sa det samme etter Halo1. Men etter å ha spilt Halo2 på co-op ble jeg helt frelst.. Hjelper selvsagt å være Sci-fi-nerd da, jeg er en av de som faktisk synes historien i Gears of war var morro :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan sammenligne annonserings-trailerene til Killzone og Motorstrom med Halo 3 traileren, jeg synes ihvertfall ikke Halo 3 annonserings-traileren så spesielt bra ut grafisk messig, og for meg ser disse bildene faktisk bedre ut.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det så mye til for å imponere folk grafisk? Har dere i det hele tatt sett på bildene i førsteposten? Kan dere virkelig si at det ikke er tilfredstillende å se på? If so, synes jeg synd på dere.. Synd at det kreves så mye for å imponere dere..

 

Jeg, og de fleste andre, vet at det er gameplayet som gjør Halo, Halo og gidder derfor ikke whine over hvor dårlig (som det ikke gjør) det ser ut. ;)

Lenke til kommentar

For meg er grafikken veldig viktig så klart er det gamplay som er det viktigste men det er jo ikke så gøy å spille vis grafikken er helt på trynet. men som nevnt over meg det er gamplayet i halo som gjør spillet så genialt.

 

litt off topic: noen som vet om halo bøkene har kommet ut på norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...