Gå til innhold

Masse nye Halo 3 bilder.


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, er alltid så bra når folk tar å siterar meg, og endrar på det eg har skreve.

Jaok..

 

Slik formulerte du deg:

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

Du sier egentlig at Halo 3 skuffer stort fordi det ikke lever opp til annonserings-traileren, selv lenge før spillet er sluppet. Hva faen? Dømmer du ut ifra screens?

 

------

Uansett, her er en veldig god lesning for de som er interreserte.

Lenke til kommentar

Regner med du har sett filmen dbd snakker om? Har vell kommet 2 filmer av halo 3 der grafikken er syk og så vidt jeg har forstått påstår mangen det er ingame..? Akkuratt som det første klippet vi så av motorstorm om du husker? Så vi får håpe Halo3 ikke tar en "motorstorm" eller "killzone2"......

 

Vi lever ikke på 90`tallet lenger, der det var vits i å ha den slags type teasere/trailere. Spillprodusenter burde lært til nå at når de gjør det på denne måten bygges det ofte en for stor hype rundt spillet til at de klarer å leve opp til det.. Forventningene blir store, og skuffelsene større for mangen.

Lenke til kommentar
Det er vell uansett ikke forskjell på in-game og in-engine? Begge representerer jo grafikken spillet har, gjør de ikke det?

8996501[/snapback]

Den store forskjellen er at, In-engine, så slipper motorn å rendre alt i real-time, og forutse alle de mulig valgene en spiller kan ta når en spiller. Dette gjør det da betydelig lettere for motoren og derfor - den overpene grafikken. In-game blir det mye nedgradert grunnet det jeg nevnte overfor..

Lenke til kommentar

Akkuratt! Jeg har ikke satt meg så veldig inn i det! :) Men nå vet jeg det!

 

Det både jeg og dark by design(tror han tenker likt så meg :p) mener er at det blir feil å

vise spillet på den måten, om slutt resultatet ikke er i nærheten en gang. Det går litt på det samme som motorstorm og killzone. Det blir vist en syk trailer fra spillet, som ikke stemmer overens med det vi kan vente oss fra det ferdige produktet! Og folk har for høye forventinger, noe som gjør at de blir skuffet!

 

Jeg håper jo selvfølgelig at Halo 3 blir bra, noe det sikkert blir. Jeg er også veldig spent på om Bungie har en overaskelse med SP delen på lur, siden de ikke har vist noe fra denne enda.

Lenke til kommentar
Vi lever ikke på 90`tallet lenger, der det var vits i å ha den slags type teasere/trailere. Spillprodusenter burde lært til nå at når de gjør det på denne måten bygges det ofte en for stor hype rundt spillet til at de klarer å leve opp til det.. Forventningene blir store, og  skuffelsene større for mangen.

8996432[/snapback]

De tjener da vitterlig på folk som blir interresert i spillet, skuffet eller ikke?

 

Skjønner ikke all denne diskusjonen rundt grafikken... Er helt fornøyd med grafikken! Blir årets spill for meg, ihvertfall. Tipper E-Wok vil syntes det også. :p

 

Jeg spiller for det meste multiplayer.

Lenke til kommentar
Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

 

Ja, Halo fanboys, berre til å fyre på molotov cocktails. Eg sit her og ventar.

8991812[/snapback]

Jeg stiller meg bak deg. Halo 3 ser pent ut, men ikke så pent som jeg trodde det skulle bli.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

@DBD og andre som er skuffet...

 

Hvordan kan dere vært skuffet over noe som ingen andre enn Bungie/MS har sett enda?

 

Bungie har separate team som jobber med multiplayer og singplayer-delene av Halo3. Multiplayerdelen er basert på Halo2 derav den litt "kjedelige" grafikken. Dette har vært klart lenge og hvis noen forventer magi på multiplayer-delen så nærme launch så må de tro på nissen.

 

Når det gjelder singleplayer, som vel er der grafikken er viktigst, har ikke Bungie vist oss en dritt....

 

Her kan man selvsagt være skeptisk og tro hva man vil, men det eneste vi vet er at bungie påstår at anouncement-trailer er in-engine. Så kan vi tolke det som vi vil. Jeg husker i hvert fall på hvordan Epic klarte å tyne grafikken til Gears ved å samarbeide tett med MS, og vi vet alle hvor tett Bungie sitt forhold til MS er.... Alt burde ligge til rette for at de kan utnytte hver smule av det x360 kan yte per dags dato.

 

Personlig lever jeg i håpet om at Bungie gir oss en bakoversveis av dimensjoner ala den Gear of war ga meg for snart ett år siden, men jeg blir ikke veldig skuffet hvis ikke grafikken er best i byen. Jeg gleder meg mest til Halo3 pga historien. I multiplayerdelen tenker jeg ikke over grafikken uansett fordi det går så sinnsvakt kjappt hele tiden. Storkoste meg med betaen jeg selv med den "dårlige" grafikken og jeg spilte aldri Halo1/2 på nett.

 

Synes uansett det er litt morsomt at folk klarer å bli skuffet over Halo3 på bakgrunn av grafikken i multiplayerbetaen som vi nå har visst leeeenge at ikke vil bli revolusjonerende grafikkmessig. Bungie ga jo tidlig uttrykk for at de kun ville perfeksjonere multiplayer-delen fra Halo2. Derfor har de satset mer på gameplay enn grafikk i denne omgang når det gjelder online-spillinga. Selvsagt kan man bli skuffet over dette men da er man lovlig sent ute :innocent:

 

Jeg lever i hvert fall enda i håpet om at oppskriften under kan gi oss en herlig opplevelse til høsten:

 

1. Tilnærmet ubegrenset budsjett

2. Ekstremt tette bånd til MS

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig! Jeg håper selvfølgelig på at Halo 3 blir "mindblowing" når det kommer! Får også litt GeoW feeling pga det tette sammerbeidet med MS. Pluss det at MS vet hvor utrolig viktig dette spillet er for 360. Det er nok en av de viktigste nøkkeltittelene for MS

sin del! De har ikke råd til at dette blir et gjennomsnitlig spill!

 

Men syns fremdeles at det er feil å vise trailere som ikke representerer det vi kommer til å se som sluttproduktet! (så lenge sluttproduktet er dårligere en det som blir først vist!) Får som sagt litt Motorstorm og Killzone 2 assosiasjoner! :)

Lenke til kommentar
@Darth MToffy: Tror det du skriver, gjelder det samme motsatt.

8997496[/snapback]

Joda det er godt mulig det.. Men så lenge Bungie ikke har vist oss en eneste liten ting av singleplayer-delen så kan vi jo kun spekulere uansett.. Multiplayer-delen bruker jo ikke samme grafikkmotor, så vidt jeg har forstått, som singleplayer så hvordan folk kan være skuffet over singleplayer forstår jeg ikke.. Skeptisk ja, skuffet nei..

 

Kan Halo3 bli tidenes spill? Ja

 

Kan Halo3 bli en flopp? Ja, men særdeles tvilsomt

 

Kan vi garrantere at noen vil hate Halo3 uansett hvor bra det er? Hell yeah, alltid noen som må mislike det som er populært.

 

Kan Halo3 få en grafikk som mange vil bli skuffet over? Ja, men det er det mange som ikke bryr seg særlig mye om så lenge historien er bra

 

Kan Halo3 få "fy FA** i hefflete dette er det råeste ever"-grafikk? Ja

 

Kan det være Bungie har holdt unna info/bilder fra singeplayer fordi det rett og slett er så bra at de vil vente lengst mulig? Ja, men det er også mulig at de venter fordi grafikken ikke er noe å rope hurra for...

 

Enden på visa er at når det kommer til singleplayer så er vel Halo3 ett av de spillene til dags dato som vi har hatt minst info om så kort tid før lansering. Derfor synes jeg det er merkelig at folk er skuffet over noe vi vet så lite om. Får håpe E3 letter litt på sløret her for jeg er mildt sagt ekstremt spent :D

Lenke til kommentar

Jeg sitter også med tanken at Bungi holder tilbake info om SP delen pga det skal bli en stor overaskelse! Jeg ser for meg at det blir helt sykt når det blir vist frem!

 

Men det kan også være motsatt! At det ikke er så bra. De lar være å vise noe, for de finpusser mest mulig på det! Slik at minst mulig skal bli skuffet!

 

Hvem vet? Spennende er det hvertfall!

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig! Jeg håper selvfølgelig på at Halo 3 blir "mindblowing" når det kommer! Får også litt GeoW feeling pga det tette sammerbeidet med MS. Pluss det at MS vet hvor utrolig viktig dette spillet er for 360. Det er nok en av de viktigste nøkkeltittelene for MS

sin del! De har ikke råd til at dette blir et gjennomsnitlig spill!

 

Men syns fremdeles at det er feil å vise trailere som ikke representerer det vi kommer til å se som sluttproduktet! (så lenge sluttproduktet er dårligere en det som blir først vist!) Får som sagt litt Motorstorm og Killzone 2 assosiasjoner! :)

8997800[/snapback]

Første avsnitt :thumbup:

 

Andre avsnitt:

Jepps.. når det gjelder Motorstom så ser jeg poenget ditt... Killzone2 derimot har jo enda muligheten til å leve opp til videoen sin akkurat slik Halo3 har mulighet til å leve opp til sin. Hverken Killzone2 eller Halo3 må lide under at de har blitt rushet for å rekke launch..

 

Det er hele poenget mitt egentlig.. Vi kan ikke dømme hverken Killzone2 eller Halo3 før vi får sett noe som faktisk beviselig er representativt for spillet. Inntil videre kan både Sony og MS/Bungie gjemme seg bak det faktum at de ikke har vist noe som helst enda. Forhåpentligvis blir ventetiden over for begge disse spillene på E3 så får vi se om noen av utviklerene må spise ordene sine igjen eller om vi sitter her med haka på knærne og sugler etter å få tak i disse spillene :)

 

Vet i hvert fall hva jeg håper på :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...