hawa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) hello jeg spiller world of warcraft men får ofte dissconnects, men dette skjer ikke dersom jeg snakker på telefonen på msn med en eller annen... kan noen skjønne hvorfor jeg har dette problemet, tror du det vil være en ide og kjøpe nytt nettverkskort? MVH hawa Endret 3. juli 2007 av hawa Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har du f.eks åpnet porter til spillet i brannmuren din og i f.eks routeren din.?? Lenke til kommentar
hawa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 har åpnet portene i ruteren min, men ikke i norton branmur... men hvorfor skjer det ikke noe dissconnect mens jeg snakker på msn? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det kan være fordi mange brannmurer har som default åpnet porter til programvarer som msn messenger og andre vanlige programvarer.Har selv sett det selv på ulike brannmurer.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Slett norton virus det er noe hers! Lenke til kommentar
hawa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) no wai, tenkte det kanskje var den, men det var ikke det.. siden jeg prøvde og slå av norton brannmuren. men det samme skjedde igjen... =( dette skjer også på battlefield, men ikke CS... Endret 3. juli 2007 av hawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå