.Butthead. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg fikk nettopp min ny innkjøpte pc og da jeg hadde innstalert alt og skulle spille fant jeg ut at det var en veldig irriterende skurrelyd. Noen ganger forsvinner den helt mens andre ganger er den der.. Jeg legger for det meste kun merke til denne skurringen når jeg spiller spill, spesielt når man skyter.. Så hva tror dere er feilen? Headsettet? eller lydkortet eller noe annet Det er snakk om dette hovedkortet og dette headsettet.. Takk for hjelp Endret 2. juli 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 sjekk at det er koblet til riktig prøv først og oppdater drivern Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Se i kontrollpanelet for lyden eller drivere/verktøy for lydkortet om equalizeren er påslått, og prøv å skru av denne. Equalizere er den vanligste årsaken til intern clipping som kan gi vrengt lyd av høye lyder, f.eks når du skyter slik du opplever. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Har dratt ut lydkortet og ledning til det.. satt det inn etter en liten stund. Lyden var helt lik. Har nettopp oppdatert driverne så får vi se. Skal si ifra om det fikset problemet Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jepp det virka! Takk for hjelp Lenke til kommentar
martbo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trådstarter har på oppfordring ikke forandret emnefeltet. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg