Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Få ut kasset spiller på Toyota Carina 90modell

Anbefalte innlegg

Hei! har kjøpt meg en Toyota Carina 90modell. Det første som slo meg var at jeg MÅ få ut den standare kassett spilleren som nå bor der å få inn noe litt mer moderne. Dette viste seg og være et større problem en jeg trodde :( Får nemlig ikke ut spilleren, ihvertfall ikke uten om å gjøre serriøse skader på intriøret...hørte det fantes noe spesial verktøy for den slags prblem, men har ikke funnet noe :( Noen som har en løsning til prolemet mitt?

Takk for all hjelp :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Mange orginalspillere til toyota er skrudd fast, du må demontere alt rundt spilleren for å komme til disse.

Lenke til kommentar

JA! eller så kan jeg jo bare kjøpe en ny spiller, en stor slegge å bare slå den inn i askebegeret. Nei trenger nok en litt mindre risikofylt måte, men skal vel finne it av det. Men noen som vet om det er skrudd fast i dashbordet og hvor disse skruene befinner seg?

men ellers takk for alle flotte svar=p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

disse skruene sitter på sidene av spilleren, her kan du bruke en 8 mm nøkkel eller stjerne skrujern.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

det er flere skruer på hver side, du må løst med alt rundt spilleren. Er du usikker kjøp en haynes bok eller spørr noen som kan hjelpe deg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Haynes bok får du tak i på diverse bilrekvisita butikker, typisk slike som selger 1000-metringer, neonlys og takbokser. I denne boken står det nøyaktig hva du må løs med og hvordan. denne boka kan også hjelpe deg med eventuelle fremtidige problemer.

Lenke til kommentar
Ja! men hvor får jeg tak i den boken da? hvordan får jeg løs alt rundt spilleren? vil helst ungå stygge merker i dashbordet=p

men tusen takk for hjelpen=D

8998251[/snapback]

Biltema selger haynes manualer for rundt 200kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...