Kimelimm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Hver gang jeg ska tømme inboxen og starte filmer etc, så lager min WD 250GB USB slik "vrroooOOOOMMmmmm" mange ganger, som en bil som ruser, og etter 20 sekunder så begynner det, er drit lei! Takker for svar! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ehm.. *kremt* - Harddisken jobber? WD disker er ikke akkurat kjent for aa vaere stillegaaende. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det typiske med en slik feilbeskrivelse er at hdd går fra lav hastighet(hvilemode) på platene sine til vanlig ytelse. Dette skjer når den er fokka. Min seagate gjorde akkurat dette for 2 uker siden. Måtte redde det jeg klarte av snusk, og kaste harddisken i bosset. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Høres faktisk ut som en cd-rom som du beskriver her. Har du en cd i cd-spilleren? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Høres faktisk ut som en cd-rom som du beskriver her. Har du en cd i cd-spilleren? 8991998[/snapback] Ja det er sant, fordi naar han gaar inn paa "min datamaskin" saa starter cdrommen automatisk, er sikkert der "problemet" er. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er ikke cdrommen er WD ekstern harddisk, den er kanskje litt støvete, men det er ting jeg går inn på som ikke LIGGER på den! EDIT: Den lager slike hakke lyder mens den ruser og! Endret 3. juli 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du mener det er forsvunnet ting fra filsystemet? Det jeg ville gjort, og har gjort tidligere er bare å redde ut alt det som går an. Formatere harddisken, gjerne lavnivå formatere den om du gidder det. Så legge alt inn igjen (uten å slette backupen) og se over tid hvordan den antatt defekte hdd-en oppfører seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kan virke som om harddisken synger paa siste verset.. ta backup! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Vel, kommer ikke slik når jeg plugger den ut :S Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel, kommer ikke slik når jeg plugger den ut :S 9023439[/snapback] Kommer ikke hva..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå