Ottern Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Tatt et par bilder av bilen til en kompis, og er veldig godt fornøyd kan du sei! Kom med synspunkter og kritikk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Var veldig kule bilder, og ikke minst fin bil! men synes at den orange lakkeringen på veien\rullebanen tok litt for mye av mitt blikk.. men ellers veldig bra bilder Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Likte best bilde nummer en, selv om bilen ble litt liten der. Bildemessig var det det stiligste, men om man skal vise fram selve bilen så er nok nummer to det beste.... Veldig dramatiske og fine skyer. Flott lys. Og deilig å se en slik bil som IKKE er nedlesset i stygge klistremerker Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Likte også bilde 1 best. Vignetteringseffekten var skikkelig på sin plass, og bildet satt mitt i blinken for meg. Har egentlig ingenting å utsette, og ikke mer å si heller. Det andre bildet er også flott, men det er mer et bilbilde, selv om det ikke er noe negativt. Det er bare det at Imprezaen som sådan spiller veldig liten rolle i det første bildet, men i siste bilde er det klart et bilde av en Impreza. Kult å se at noen bruker litt annerledes teknikk og estetikk på bilbilder. Kanskje du kan bli en fornyer av genren. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Supre bilder dette her Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Dødskule bilder begge to. Bilen ser nesten montert ut, så annerledes som blankheten er blant alle skyene og asfalten og dunkelheten. Digger skyen over bilen på bilde nr 2! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Stilige bilder, dog det første var mest stilig! Jeg synes det ble litt for mye under bilen på bilde nummer to. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er en byrotte, toget er min foretrukne transportform og bilinteressen finnes ikke, men jeg syntes det første bildet var flott. Sansynligvis ville jeg likte det like godt om bilen ikke hadde vært der Det eneste jeg har å utsette på dette bildet, er at du ha parkert midt oppå tallet på banen. Den oransje fargen skriker om oppmerksomhet og ødelegger mye for et ellers flott og stemningsfullt motiv. På bilde nr. 2 synes jeg perspektivet blir feil. Jeg tror bildet ville blitt mye bedre om du hadde gått ned på kne og knipset derifra... Da hadde du selvsagt ikke fått vist frem panseret i samme grad, men bildet tror jeg hadde blitt bedre Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Kule bilder. Likte det første best, men kanskje litt større bilde. Hvilken flystripe er dette? Regner ikke med at den er i drift.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå