Gå til innhold

Litt av hva vi kan vente oss fra E3 2007

Anbefalte innlegg

From Tuesday, July 10 through Friday, July 13, Microsoft will provide Xbox Live users with video updates from the show, demos, trailers, gamer pictures, and themes from upcoming games. However, a Microsoft representative said the company had not made any announcements about free Xbox Live Gold for the week. The promotion is set to feature games such as Assassin's Creed, Guitar Hero III, BioShock, Burnout Paradise, Call of Duty 4: Modern Warfare, Ace Combat 6: Fires of Liberation, WWE SmackDown! vs. RAW 2008, Blue Dragon, and Project Gotham Racing 4.

Dette ser bra ut, men jeg håper de har litt av Mass Effect på lur også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du liksom solgt til Mass Effect to liksom Christer :p Derfor du ikke liker Halo 3?! Hehe..

Alle demoer som blir spilt på E3 er velkommen. Selv om Mass Effect drar det største strået. Siden jeg vet at Halo 3 vil bare pwne uansett..

8992937[/snapback]

He he, sant det. Les boka endo, så utruleg spennande! Ingen stor fan av halo generelt, synes første spelet var OK, 2aren var akkurat det same føler eg. Hvis 3aren imponerar veldig på det grafiske, og fortset den forsåvidt gode historia som nummer 1 hadde, blir det nok kjøp.

Men, Mass Effect... *dr000l*

Lenke til kommentar
En Namco representant sa forøvrig at de ville legge ut E3 demo'en av Ace Combat 6: Fires of Liberation på XBL under E3, det ser forøvrig kjempeflott ut, simulatoraktig grafikk, og action gameplay... :)

9025009[/snapback]

Å søkki ta, da kommer jeg til å dette av stolen. for det ser sinnsykt bra ut på bilder.

Noen som vet når den pressekonferansen starter, 10 juli? Regner med det er en gang midt på natta.

Lenke til kommentar

kommer det en jævla Halo 3 demo så blir jeg forbanna. Jeg vil egentlig ikke vite mer om H3 før jeg har det i hendene sånn at jeg kan få en mest mulig perfekt spillopplevelse :dribble:

Nå har jeg stått imot Halo 3 betaen, men det tok på.

Jeg vet ikke om jeg klarer å stå imot en SP demo på marketplace :roll:

Lenke til kommentar

Jeg sitter rett og slett med frysninger etter disse klippene.

Til tross for mitt heller lunkne forhold til Star Wars tror jeg kanskje dette er spillet jeg ser aller, aller mest frem til.

Jeg tror vi får en ny standard innen Voice acting, historie, karakter-animasjon og karakter-design ved lansering av dette spillet.

Ventetiden blir jævlig lang kjenner jeg... May the force be with me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...