Gå til innhold

MacExpo! Liten rapport!

levlex

Anbefalte innlegg

Hei levlex!

Ser at du er totalt oppslukt av Apple, men du kan jo prøve å moderere deg bitte litt. Apple lager ikke verdens minste bærbare. Punktum.Mange firmaer har bærbare på drøye kiloen. Litt bedre research neste gang? :-?

Videre, så er Safari for mac. Explorer er jo kjent for å være tregt på Apple-maskiner, men det visst du vel. Safari er nok den raskeste browseren for mac, men ikke for PC.

En aluminiumslegering som brukes i fly er vel ikke noe uvanlig.

Tror ikke at Sony lager en 17-tommer. Men de lager en på 16,1 tomme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sony har ikke 17" etter hva jeg vet, men de har 16,1 - og det er ikke widescreen, så bildeflaten er minst like stor, og det er mye bedre oppløsning.

Ja og maskinen er større på alle måter med unntak av bredden hvor den er en drøy tomme mindre. Dessuten veier den mer...

Sony

PCGGRV550.jpg

Apple

powerbook17top01052003.jpg

Sony er dyktige de (og en av de få PC-PC fabrikantene som faktisk har et designprogram) men tror vel fremdeles Powerbooken holder status som sikleobjekt nr.1. :)[/img]

Lenke til kommentar

Til alle dere der ute som tyter om at jeg skulle gjort BEDRE research, så hør her.... Jeg sier KUN det som Steve Jobs sa på messen, og jeg vil si at 12" bærbare godt kan hende ikke er verdens minste! MEN isåfall er Steve Jobs en liten løgnhals :lol: og, ikke for å fornærme, tror jeg at de som hart gjort mest research sannsynligvis er Aplle og ikke dere! Men alle muligheter er jo der for at det fins noe der ute............

Ps. Eier ikke en MAC engang, bare digger designet og ytelsen![/i]

Lenke til kommentar

Forresten så er det jo vel litt OPPLAGT at jeg mente for mac siden Safari IKKE er for pc. Men jeg vil påstå at det er verdens raskeste browser, med mindre du finner en som åpner en side på under 1/3 sekund på bredbånd....

Da skal jeg ete i meg alt skrytet mitt!!!!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...