Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre en å bli din kjæreste?


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som andre har sagt så skal du ikke spørre, det kommer av seg selv hvis hun er interresert. Siden du kun er 16 år så anbefaler jeg at du drar med dama på kino, restaurantbesøk, fester (få henne med på en fest der hu ikke kjenner andre enn deg. Er hun litt sjenert så er hun "din" for resten av kvelden)

 

Det du ikke bør gjøre er å: Spørre over msn, sms, telefon eller andre bekjente.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

jeg er det meste sammen med hun og vennina (og en kompis), vi er ofte ute og "chiller'n" for å si det sånn, vi har liksom vært på kino , restaurant osv, og for det meste partyer, men jeg tror ikke hun ser vårt vennskap som noe mer, vi er bare venner som har det gøy ikke noe mer, jeg tror ikke hun ser på det som noe mer enn venner, vi har liksom ikke kommet lenger, derfor er jeg litt redd på den måten jeg skal si det på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Spør henne ut noen ganger, og tilslutt sier du:

 

Er vi sammen nå?

 

Som en bekreftelse og ikke dirkete "barneskolemåten"

8997524[/snapback]

 

den var fin

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde, kanskje litt lettere for meg da, men hadde ingen aning hvem hun var, eller litt da, var god venn og bare venn med vennina hennes, og ble kontaktet via henne med spørsmål om ball, ja sa jeg, siden hun var min stil. så prata vi sammen på skola / msn / telefon i ca 1 uke før ballet. og på ballet følte jeg at jeg måtte si hva jeg følte, og bam! vært snart i lag i 8 måneder =)

 

Så hva jeg mener er, "vær" i min historie jenta ^^, kontakt henne via vennina eller selv, kommer ann på om hvilken person hun er ang begynner skjenerthet.

spør om date, gjerne privat hjemme med film eller noe, lettere da å være personlig da. men ha gjerne litt tid mellom kontakt og daten for å bli litt kjent i mellomtiden, og viktig da, ha kontakt da, ikke bare ignorer henne i mellomtiden, så på daten, hvis du føler det samme, si hva du mener / føler og se hva som skjer, å bli dumpa er tøft men erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

spørre henne rett ut vil jeg ikke, og hvis jeg spør om date så er jeg redd for å skremme hun bort, fordi da vet hun at hva som kommer etterpå og hva jeg skal si.

ikke det at jeg redd for å spørre men vil ikke skremme hun bort.

Lenke til kommentar

Uansett nytter det ikke å bare plutselig spørre "Vil du være sammen med meg?" du må bygge det opp, du må være med henne alene og du må faktisk vise interesse for at hun skal kunne vise interesse.

Du kan f.eks spør henne på msn/mld en dag "Hei, blir du med å finner på noe i kveld?".

Med denne setningen sier du ingenting annet enn at du har lyst å finne på noe med henne, og hvis det stemmer som du sier at hun ser på deg som en venn, burde dette gå bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Uansett nytter det ikke å bare plutselig spørre "Vil du være sammen med meg?" du må bygge det opp, du må være med henne alene og du må faktisk vise interesse for at hun skal kunne vise interesse.

Du kan f.eks spør henne på msn/mld en dag "Hei, blir du med å finner på noe i kveld?".

Med denne setningen sier du ingenting annet enn at du har lyst å finne på noe med henne, og hvis det stemmer som du sier at hun ser på deg som en venn, burde dette gå bra.

9020758[/snapback]

 

klarer ikke å bygge det opp. hun bare bytter emne når vi kommer langt, hun ser ikke på meg som noe mer enn bare en venn.

jeg må bare komme rett ut og det vil jeg ikke

Lenke til kommentar

Det ligger i forrarbeidet:

 

Du kjenner venninnen, det er bra. Om du skjenner venninnen veldig godt så kan du jo snakke med henne, og gjøre henne oppmerksom på at du liker venninna, og da vil hun garantert si det til hu du liker.

 

Du må bare passe på at du smiler og er positiv i nærheten av henne, ikke flørt med andre, og om du ser at hun ser på deg, så se tilbake, etter 2 sekk trekker du fram et smil og viker ikke blikket før hun gjør det.

 

Det du kan prøve så er å se om hun fortsatt ser etter deg. Møt blikket, skap interesse, og om du merker at hun ser veldig mye på deg, venter hun bare på deg. da må du gå bort til henne, og ikke start med "hei, hvordan går det, hva heter du?", du må nesten lat som om du har kjent henne lenge, og spørre om ting som ikke en kar fra den andre kloden kan spørre om. Når du får inn befølinger, kan du spørre om hun har det fint (på festen) eller om den kunne vært morsommere. Så kan du jo dra en: "Hva sier du til at vi finner et rom å spriter opp hverdagen?"

 

Dette funker selfølgelig om du er litt "sleip" og litt "drittsekk" uten å være ufin.

La henne føle seg spesiel. jeg TROR også du kan vinne ved å si at du har likt henne helt siden du så henne med venninna di, men det trenger ikke å passe inn før dere finner det rommet.

 

Just like the movies ;)

Lenke til kommentar
Uansett nytter det ikke å bare plutselig spørre "Vil du være sammen med meg?" du må bygge det opp, du må være med henne alene og du må faktisk vise interesse for at hun skal kunne vise interesse.

Du kan f.eks spør henne på msn/mld en dag "Hei, blir du med å finner på noe i kveld?".

Med denne setningen sier du ingenting annet enn at du har lyst å finne på noe med henne, og hvis det stemmer som du sier at hun ser på deg som en venn, burde dette gå bra.

9020758[/snapback]

 

klarer ikke å bygge det opp. hun bare bytter emne når vi kommer langt, hun ser ikke på meg som noe mer enn bare en venn.

jeg må bare komme rett ut og det vil jeg ikke

9025099[/snapback]

 

Noen ganger vil de ikke være sammen med en, og da hjelper det ikke hvor mye mann enn vil.

 

Kanskje det skjer om dere møtes igjen om 2-3 år, men det er lite sannsynlig.

 

Traff ei jente på fest engang, som sovna rundt halsen min, (Hun var full, jeg var bare trøtt) og etter at begge hadde fått mye oppmerksomhet på grunn av det(Hun likte meg veldig da) ville hun ikke prøve seg på et forrhold, og dro den der, "jamen da blir det bare så mye styr igjen, og eg vil ikke gå gjennom det igjen"...altså lite sannsynlig at det skulle bli noe.

Lenke til kommentar
Jeg for min del spurte ikke dama mi om vi skulle være sammen. Vi har aldri snakket om å bli sammen eller noe. Det bare kom av seg selv, og vi anså oss som sammen naturlig. Hun spurte meg en gang om vi faktisk var det, og grunnen var at venninene hennes maste på henne og mente at det var teit at vi kunne si vi var sammen uten at vi hadde spurt osv.

 

Synes slikt skal komme av seg selv! :)

8997508[/snapback]

 

Henger meg på den. Ikke spør, bare prøv å bli kjent med henne, så kanskje skjer det av seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det ligger i forrarbeidet:

 

Du kjenner venninnen, det er bra. Om du skjenner venninnen veldig godt så kan du jo snakke med henne, og gjøre henne oppmerksom på at du liker venninna, og da vil hun garantert si det til hu du liker.

 

Du må bare passe på at du smiler og er positiv i nærheten av henne, ikke flørt med andre, og om du ser at hun ser på deg, så se tilbake, etter 2 sekk trekker du fram et smil og viker ikke blikket før hun gjør det.

 

Det du kan prøve så er å se om hun fortsatt ser etter deg. Møt blikket, skap interesse, og om du merker at hun ser veldig mye på deg, venter hun bare på deg. da må du gå bort til henne, og ikke start med "hei, hvordan går det, hva heter du?", du må nesten lat som om du har kjent henne lenge, og spørre om ting som ikke en kar fra den andre kloden kan spørre om. Når du får inn befølinger, kan du spørre om hun har det fint (på festen) eller om den kunne vært morsommere. Så kan du jo dra en: "Hva sier du til at vi finner et rom å spriter opp hverdagen?"

 

Dette funker selfølgelig om du er litt "sleip" og litt "drittsekk" uten å være ufin.

La henne føle seg spesiel. jeg TROR også du kan vinne ved å si at du har likt henne helt siden du så henne med venninna di, men det trenger ikke å passe inn før dere finner det rommet.

 

Just like the movies ;)

9025248[/snapback]

 

Drit bra! takk, skal prøve.

 

Men problemet er at jeg aldri får være alene med henne for å snakke litt, disse to sitter klynga fast til hverandre, er helt umulig å oppløse dem. de har vært bestevenner siden førsteklasse, når jeg ringer hun jeg liker for å være sammen, så kommer hun andre og. typisk jenter :hrm:

vil ikke si alt foran hun andre og liksom,

men er helt gal etter ho

Lenke til kommentar
Det ligger i forrarbeidet:

 

Du kjenner venninnen, det er bra. Om du skjenner venninnen veldig godt så kan du jo snakke med henne, og gjøre henne oppmerksom på at du liker venninna, og da vil hun garantert si det til hu du liker.

 

Du må bare passe på at du smiler og er positiv i nærheten av henne, ikke flørt med andre, og om du ser at hun ser på deg, så se tilbake, etter 2 sekk trekker du fram et smil og viker ikke blikket før hun gjør det.

 

Det du kan prøve så er å se om hun fortsatt ser etter deg. Møt blikket, skap interesse, og om du merker at hun ser veldig mye på deg, venter hun bare på deg. da må du gå bort til henne, og ikke start med "hei, hvordan går det, hva heter du?", du må nesten lat som om du har kjent henne lenge, og spørre om ting som ikke en kar fra den andre kloden kan spørre om. Når du får inn befølinger, kan du spørre om hun har det fint (på festen) eller om den kunne vært morsommere. Så kan du jo dra en: "Hva sier du til at vi finner et rom å spriter opp hverdagen?"

 

Dette funker selfølgelig om du er litt "sleip" og litt "drittsekk" uten å være ufin.

La henne føle seg spesiel. jeg TROR også du kan vinne ved å si at du har likt henne helt siden du så henne med venninna di, men det trenger ikke å passe inn før dere finner det rommet.

 

Just like the movies ;)

9025248[/snapback]

 

Drit bra! takk, skal prøve.

 

Men problemet er at jeg aldri får være alene med henne for å snakke litt, disse to sitter klynga fast til hverandre, er helt umulig å oppløse dem. de har vært bestevenner siden førsteklasse, når jeg ringer hun jeg liker for å være sammen, så kommer hun andre og. typisk jenter :hrm:

vil ikke si alt foran hun andre og liksom,

men er helt gal etter ho

9031721[/snapback]

 

Om venninna di vet at du liker hun andre, og ikke har noe imot det kommer hun til å trekke seg unna om du kommer, og dere 3 sitter sammen.

 

men husk, om venninna di kanskje liker deg er løpet kjørt. Så pass på at dere to bare er venner, og at hun ikke blir sjalu...

 

Del dine tanker om hun dama nr 2 med venninna di, så hun også føler seg litt spesiel, og hun vil hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk for tipsene dine Olsen... I appricate it, men jeg vil ikke gå utover problemet her på forumet, jeg søker bare tipser på hvordan jeg kan spørre en jente å bli min kjæreste.

 

 

 

 

 

EDIT: Det finnes Flere millioner kjærestepar der ute! Hvordan Spurte DU Jenta??

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...