Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre en å bli din kjæreste?


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Jeg skal spørre en jente å bli sammen med meg, men vet ikke hvordan,

 

 

Hvordan gjorde du det??

 

 

 

 

 

 

Edit: Jeg er 16, og sjansen er 50/50

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hvor gammel er du?

 

Først og fremst burde man jo føle på seg at det er riktig, at begge parter vil det samme. Kjenn på magefølelsen din, hva vil hun svare om du spør? Har dere vært på date før ol.?

8990466[/snapback]

 

nah...men jeg er venn med vennina hennes, men kjenner hun like mye

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hvis du har sett walk the line, så gjør du som cash: Spør henne, sier hun nei, fortsett til hun sier ja.

 

Hvis du ikke vil ta den risken, hun kan kanskje bli lei av deg, så må du jo seff prøve å bli godt kjent med henne, be henne med ut på ting, og når du føler at dere er kommet et stykke på vei, så kan du spørre :)

Lenke til kommentar

Du må jo bli kjent med ho først. Men når du har fått gjort det, er det bare å spørre sånn som føles naturlig. Det er jo tilogmed en mulighet for at ho spør først :)

Men forrige kjæresten min var søt når han spurte: "Vil du bli kjæresten min?" Så enkelt men likevel sjarmerende :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Få veninna di til å spørre for deg, hvis hun du liker svarer nei, så sier veninna di at det bare var tull. værre er det ikke :tease: .

8996655[/snapback]

 

det er barnslig å få andre til å spørre for deg hvis du ennå ikke har kjønt det.

Lenke til kommentar
Du: "Hei"

Henne: "Hei ja"

*snikksnakk*

Du: "Men du? Du blir ikke med ut på en kino elns en gang da? Det hadde vert kjempe kult"

 

And the winner is...... *Yet to be figured out*

8990742[/snapback]

 

Ikke spør om dere skal dra på kino, det funker dårlig med mindre dere gjør noe annet før eller etter. Gå heller tur eller sitt på café, gatekjøkken eller noe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg for min del spurte ikke dama mi om vi skulle være sammen. Vi har aldri snakket om å bli sammen eller noe. Det bare kom av seg selv, og vi anså oss som sammen naturlig. Hun spurte meg en gang om vi faktisk var det, og grunnen var at venninene hennes maste på henne og mente at det var teit at vi kunne si vi var sammen uten at vi hadde spurt osv.

 

Synes slikt skal komme av seg selv! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...