hemo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eg prøvde å søka, samt bla i den kjempelange N95-tråden. Mange skaffer seg N95 for tida, og mange lurer på kva program folk tar i bruk på telefonen sin. Om det ikkje alt fins, kan vi samla dette ein stad, så folk lett finn det? Her er program som eg har glede av på min N95: o Fring o Opera Mini 4 beta o Gmail o Google Maps (faktisk) o NRKMobilTTV Eg ser også ein del video ved hjelp av Videosenteret og Podcasting-delen (med støtte for video-podkast), samt at eg brukar PC-programvaren Media Studio 4.0.1 for Nokia®, Nokia Maploader og Nokia PC Suite. Men som alle andre, vil eg gjerne ha meir morro med min N95. Kva bør eg testa ut vidare? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I rett kategori (programmer, spill og operativsystemer) finnes det en Request etter S60 3rd edition programmer og en Anbefalte programmer for S60 3rd edition. Der finner du nok alt du kan tenke deg av programvare til N95. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du har funnet fram til mye av det samme som meg, synes foreløpig det er lite å velge i av s60v3 programvare. Men hvordan får du til NRKs mobilTV? Prøver over WLAN, men får beskjed om "Ikke svar fra Gateway" i det jeg forsøker å åpne videoklipp. Skal Realplayer klare NRK sine klipp? EDIT: TTV, ja, ikke TV... Endret 3. juli 2007 av fudun Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Hm? Når eg startar NRKMobilTTV, spør den om tilgang til nettverk. Når eg gjev programmet tilgang, spør den (som vanleg) etter tilgangspunkt. Eg kan velgja mellom WLAN-punkt, GPRS-punkt, etc. Vel inne i programmet, går eg på VAlg og tarFullskjerm. Det er ikkje heilt logisk, men du må gå tilbake til Normal-vising (altså, ut av Fullskjerm) for å få tilgang til Avslutt. Cyclo: Takk for tips om S60-programvare. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du har funnet fram til mye av det samme som meg, synes foreløpig det er lite å velge i av s60v3 programvare. 8993254[/snapback] Det er vel strengt tatt ganske mye programmvare til s60v3.. bla i tråden det er linket til av cyclo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå