Faktum1 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei Finnes det noe buss eller tog som går fra Oslo om morgenen til Liseberg? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei Finnes det noe buss eller tog som går fra Oslo om morgenen til Liseberg? 8990332[/snapback] Ja. Tog. 299,- for minipris fra _Fredrikstad_ klokken ti over åtte på morgen og hjem igjen fra Liseberg klokken 1730. Gåturen fra togstasjonen til Liseberg tar 15 minutter. Når det går fra Oslo er jeg ikke sikker men det er samme toget så 7 kanskje? Sjekk ut www.nsb.no. Edit: I feel good. Klokken 7:00 går det fra Oslo, framme klokken 10:55. Jeg har gjort det to ganger, og blitt stoppet av tollhunder begge gangene på vei hjem. Lykke til! Endret 2. juli 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei Finnes det noe buss eller tog som går fra Oslo om morgenen til Liseberg? 8990332[/snapback] Ja. Tog. 299,- for minipris fra _Fredrikstad_ klokken ti over åtte på morgen og hjem igjen fra Liseberg klokken 1730. Gåturen fra togstasjonen til Liseberg tar 15 minutter. Når det går fra Oslo er jeg ikke sikker men det er samme toget så 7 kanskje? Sjekk ut www.nsb.no. Edit: I feel good. Klokken 7:00 går det fra Oslo, framme klokken 10:55. Jeg har gjort det to ganger, og blitt stoppet av tollhunder begge gangene på vei hjem. Lykke til! 8990494[/snapback] kun etter narko? ikke noe kvotesjekking? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Finnes det noe buss eller tog som går fra Oslo om morgenen til Liseberg? 8990332[/snapback] Ja. Tog. 299,- for minipris fra _Fredrikstad_ klokken ti over åtte på morgen og hjem igjen fra Liseberg klokken 1730. Gåturen fra togstasjonen til Liseberg tar 15 minutter. Når det går fra Oslo er jeg ikke sikker men det er samme toget så 7 kanskje? Sjekk ut www.nsb.no. Edit: I feel good. Klokken 7:00 går det fra Oslo, framme klokken 10:55. Jeg har gjort det to ganger, og blitt stoppet av tollhunder begge gangene på vei hjem. Lykke til! 8990494[/snapback] Hei tusen takk for svar, hvordan er det med tidene hjem igjen da? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Finnes det noe buss eller tog som går fra Oslo om morgenen til Liseberg? 8990332[/snapback] Ja. Tog. 299,- for minipris fra _Fredrikstad_ klokken ti over åtte på morgen og hjem igjen fra Liseberg klokken 1730. Gåturen fra togstasjonen til Liseberg tar 15 minutter. Når det går fra Oslo er jeg ikke sikker men det er samme toget så 7 kanskje? Sjekk ut www.nsb.no. Edit: I feel good. Klokken 7:00 går det fra Oslo, framme klokken 10:55. Jeg har gjort det to ganger, og blitt stoppet av tollhunder begge gangene på vei hjem. Lykke til! 8990494[/snapback] Hei tusen takk for svar, hvordan er det med tidene hjem igjen da? 8991773[/snapback] Igjen, sjekk ut www.nsb.no. Men vet siste går 17:30 (med forbehold, uansett går det ingen senere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå