jorn89 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hay, har fått tilbud på 2 demobrukte 15" alpine type r.. men har lyst å på 12 " fordi de trenger så små kasser i forhold til 15" .. men det jeg lurer på er om det er mye forskjell fra 12" til 15" noen som vet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Forskjellen ligger vel, tror jeg, i lydkvaliteten. Med to 12"ere vil man med en god forsterker få kontant og god bass. Med 15" må man ettersigende ha større forsterker for å oppnå kontant bass. Men om det ikke er for mye raske bass-slag er vel 15" like bra. Du får jo flyttet mer luft, så blir vel bedre sånn sett..? Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Forskjellen ligger vel, tror jeg, i lydkvaliteten. Med to 12"ere vil man med en god forsterker få kontant og god bass. Med 15" må man ettersigende ha større forsterker for å oppnå kontant bass. Men om det ikke er for mye raske bass-slag er vel 15" like bra. Du får jo flyttet mer luft, så blir vel bedre sånn sett..? 8990490[/snapback] joda men probleme e jo at 15" må jo ha så stoor kasse ;( må jo ha plass til andre ting å ^^ det skal stå i en toyota carina e;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå