Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Havarert girkasse - Pris på ny?


Anbefalte innlegg

Bilen er en 98. modell VW Polo 1.4 med 75 hester, og som emnetittelen sier har girkassen havarert, 1-2-3-4 gir fungerer, men ikke 5.. :thumbdown:

 

Jeg har mulighet for å få byttet girkassa selv, så trenger bare prisen på girkassa og ikke for hele reparasjonen..

 

Vet ikke om noen steder hvor de har gode priser på slikt og ber derfor om hjelp her :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må nok sjekke ut div høggere og få sendt delen hjem..

 

Sjekk www.norskbildelsenter.no de overhaler og har sikkert girkasser på lager. Du må uansett ha et girkassenummer. Sjekk linken over så finner du ut hvor det sitter.

8990601[/snapback]

 

 

Kommer ikke inn på nettbutikken deres[ustabil server?]..

Har ikke bilen i nærheten akkurat nå, så får ikke sjekket nummeret, men skal gjøre det:)..

Lenke til kommentar
hvorfor ikke overhale kassa? Sikkert bare noe kødd med synkroniseringa til 5 gir.. kan umulig koste så mye å sende til et girkasseverksted..

8993355[/snapback]

 

Dyrt å overhale kasser, det man pleier da er å levere inn kassa og få en som er ferdig overhalt på stedet.

8993902[/snapback]

 

Det hørtes jo bra ut, det kan umulig koste så forferdelig mye?..

I morgen får jeg sjekket girkassekoden, da blir det fart i sakene håper jeg^^!

Lenke til kommentar
hvorfor ikke overhale kassa? Sikkert bare noe kødd med synkroniseringa til 5 gir.. kan umulig koste så mye å sende til et girkasseverksted..

8993355[/snapback]

 

Dyrt å overhale kasser, det man pleier da er å levere inn kassa og få en som er ferdig overhalt på stedet.

8993902[/snapback]

 

Det hørtes jo bra ut, det kan umulig koste så forferdelig mye?..

I morgen får jeg sjekket girkassekoden, da blir det fart i sakene håper jeg^^!

8994028[/snapback]

 

Overhalt girkasse til audi 100 2,5 tdi koster 12000 + gammle kasse. Sikkert mye billigere på poloen da, mer er ikke gratis der heller.

Lenke til kommentar

får opp 2 kasser med bokstavene DQW i ETKA (vw audi delefilm)

 

085 300 053 F (2302 Euro)

085 300 053 FX (1675 Euro)

 

hva forskjellen er vet jeg ikke, men det står 5 trinns manuell girkasse på begge to.

 

gang prisen med ca 11.5 for å få "ut prisen" her i norge

 

 

bytta kasse på en octavia 1.6 med 5 trinns manuell på jobben i forrige uke. den kosta 26000kr.. det er faktisk ikke langt unna en tip tronic kasse til skoda superb. og den er betydelig større..

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...