Gå til innhold

Skal bytte ut min stasjonære pc med laptop!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er rett og slett lei av å ha en stasjonær pc, å vil tro at det er mye mer praktisk å ha en bærbar som man kan dra med seg om man vil flytte på seg.

Har sett en del på hp dv9377 (http://www.deal.no/produkt.cfm?id=107725) samt hp dv6275 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331333)

for tiden bruker jeg pcn mest til musikk, lesing av nyheter og spiller en del spill, som jeg er glad i å kjøre på høy oppløsning, for å få med meg hele opplevelsen.

Men, akkurat nå føles det som jeg har vokst fra spillinga, har kutta ned veldig mye, men er fremdeles interiesert i å ta et "slag" nå og da.

vil gjerne ha en praktisk laptop, som har et cleant og stilrent design, samtidig som den yter godt. feks:

2gb ram

god cpu

120gb++ harddisk

god skjermkort og god klar skjerm

i nærmeste fremtid ser jeg for meg at den skal bli brukt til like mye skolearbeid som underholdning.

Mhv

Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil gjerne ha en praktisk laptop, som har et cleant og stilrent design, samtidig som den yter godt. feks:

2gb ram

god cpu

120gb++ harddisk

god skjermkort og god klar skjerm

8990265[/snapback]

hva med den:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336460

8990323[/snapback]

litt "slapt" skjermkort på den (om jeg leste rett: 128mb)

glemte å legge til at det hadde vært fint med 512mb!

forandrer jo mening hvert 5 min på hvilken jeg vil ha:/

Lenke til kommentar

Om du har nok av penger, ville jeg absolutt kjøpt en MacBook Pro. Designet er enestående, og et bedre operativsystem (i mine øyne) får du ikke! Sitter selv på en vanlig MacBook, og elsker deg mer og mer for hver dag som går. MBP har nok av kraft, og EA og id har startet å lansere nye spilltitler på mac samtidig som de slippes for windows.

Lenke til kommentar
kan vell ta meg råd til maks 15k, men er ikke nødvendig i mine øyne. tror faktisk jeg bare kjøper dv6275! viker da helt grei. noen som har noen erfaring med den?

Hva med HP Pavilion dv6391 ?

Den vurderer jeg sterkt!

Jeg har omtrent samme kriterier som deg;)

Endret av Mathia
Lenke til kommentar
Du bør kjøpe 7900go eller 8600gt viss du skal spille. Dell har noen fine 17" Hvilket skjermkort har du i din stasjonære nå?

8991748[/snapback]

Mener du å si at skjermkortet som står i dv6391 ikke duger til spilling whatsoever?

Tenker da først å fremst på WoW/LOTRO på høyeste innstilling, samt CS Source, og eventuelt nyere spill, men da på en lavere oppløsning bare for å få testa spillet å spillt litt liksom?

Endret av Mathia
Lenke til kommentar
Du bør kjøpe 7900go eller 8600gt viss du skal spille. Dell har noen fine 17" Hvilket skjermkort har du i din stasjonære nå?

8991748[/snapback]

Mener du å si at skjermkortet som står i dv6391 ikke duger til spilling whatsoever?

Tenker da først å fremst på WoW/LOTRO på høyeste innstilling, samt CS Source, og eventuelt nyere spill, men da på en lavere oppløsning bare for å få testa spillet å spillt litt liksom?

8994005[/snapback]

Skjermkortet duger til lette spill som WOW, Source går men da på en lavere oppløsning og med low/medium grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...