Barista Bob Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har nå kjøpt disse to filmene og gleder meg egentlig til å se de, men aner egentlig ikke hvilken jeg bør se først. Jeg har tenkt meg til at det kan være lurt å sitte igjen med historien fra Japanernes side siden vi "alltid" får Amerikanernes side, men er usikker. Har noen sett disse filmene? Hva er deres mening om hvilken film man skal se først? Og er det noen offisiell anbefalning? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har bare sett Flags of our fathers hittil, men siden den kom først av de to så er det vel logisk å begynne med den. Gled deg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg har også begge filmene i hus! Blir spennende å se! Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Selv så jeg Letters From Iwo Jima først, men jeg anbefaler deg å begynne med Flags of our Fathers. Innbiller meg at inntrykket man sitter igjen med blir enda litt sterkere da. De omhandler samme sak, men ingen av de forutsetter at du har sett den andre allerede, så det spiller egentlig ingen rolle. Opp til deg Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Opp til deg 8990527[/snapback] Er det som er problemet... Klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Da kan du trøste deg med at Clinter'n allerede har bestemt for deg siden han valgte å slippe 'Flags...' først Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Da kan du trøste deg med at Clinter'n allerede har bestemt for deg siden han valgte å slippe 'Flags...' først 8991720[/snapback] Takk, det var svaret jeg ville ha. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har sett begge på kino - se Flags of our fathers først! :-) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har litt lyst til å se Flags of Our Fathers, men er den en virkelig god film? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har litt lyst til å se Flags of Our Fathers, men er den en virkelig god film? 9002948[/snapback] Nei, den er ikke virkelig god, men temmelig god. Letters from Iwo Jima derimot, er en virkelig god film, og vel så det. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 nå har jeg sett Flags of our fathers og må si jeg likte den og gleder meg til letters from Ivo Jima. Lenke til kommentar
tretoen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har litt lyst til å se Flags of Our Fathers, men er den en virkelig god film? <{POST_SNAPBACK}> Nei, den er ikke virkelig god, men temmelig god. Letters from Iwo Jima derimot, er en virkelig god film, og vel så det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg startet med FOOF. Det tror jeg var det rette valget fordi jeg så det beste til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå