Dagger Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 En venn av meg driver å lasterned en del RIP's av forskjellige ting. Han sier at det er mange filer med forskjellige endelser .c00 .c01 osv men de tar nesten ikke plass! hvordan lage man en sånn rip??? *dette er ting HAN sier* skal lage backup av tiga mine Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 PS: han sier at han har SOF på 180 MB!!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Gidder ikke svare seriøst på ting som har med warez å gjøre. Men sjekk opplysninga, og finn telefonnr. til Norvald Heidel, han er en som sikkert kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hvem er Norvald Heidel???? Lenke til kommentar
BB.king Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 han er morra di DAGGER. MORRRRRRA DIIIIIIIIII 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 .c01, .c02 osv. er sannsynligvis ACE filer (ala zip og rar) og hvis jeg ikke husker helt feil så finns det noe som heter winace for windows Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 PS: han sier at han har SOF på 180 MB!!! dette er da et rippet spill. dvs en eller annen fjortis har sitti på gutterommet sitt og sagt.. musikk?? hvem trenger musikk.. BORT MED DET... video? hvem trenger video? BORT MED DET! grafikk? hvem trenger god grafikk? bort med halvparten av polygonene.. og ergo har man kutta et spill rimelig kraftig.. og slike spill SUGER! dette er spill for folk som laster ned warez med modem.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 En venn av meg driver å lasterned en del RIP's av forskjellige ting. Han sier at det er mange filer med forskjellige endelser .c00 .c01 osv men de tar nesten ikke plass! Om det er en rip eller noe helt annet, har egentlig ikke så mye med selve filendelsene å gjøre. Det er en filstruktur (en/flere filer) som er komprimert med en eller annen komprimeringsalgoritme, og i stedet for å lage en stor f.eks .zip-fil, er den komprimerte filstrukturen fordelt over flere filer hvor hver fil er nokså liten i forhold til størrelsen på den komprimerte filstrukturen. F.eks: Istedet for en fil på 144MB, minzip.rar, har man 50 filer á 2.88MB, som heter minzip.r01, minzip.r02 -> minzip.r50. Summen er omtrent den samme, så plassbruken blir noenlunde lik. hvordan lage man en sånn rip??? Ikke helt elementært. *dette er ting HAN sier* skal lage backup av tiga mine Du bør vurdere andre måter å gjøre det på, IMO. dette er da et rippet spill. dvs en eller annen fjortis har sitti på gutterommet sitt og sagt.. musikk?? hvem trenger musikk.. BORT MED DET... video? hvem trenger video? BORT MED DET! Du glemmer at gruppene som gjør ripper også gjør add-ons. F.eks til SOF finnes movies og music/speech add-ons. Og de som driver med dette, gjør det nok ikke slik du skisserer. grafikk? hvem trenger god grafikk? bort med halvparten av polygonene.. Den må du lengre ut på landet med. dette er spill for folk som laster ned warez med modem.. Eller folk som ikke ser vitsen i filmer/musikk, kanskje hvis de bryr seg mest om gameplay. Men bare for å ha sagt det, rip er vanligvis noe sjid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå