jalla25 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Endelig har NetCom kommet med noe lignende som de andre. 29kr pr mnd, gratis til alle NetCom kunder og kun oppstart på 0,69kr. Bra at det er en tilleggstjeneste da! Slipper å ha eget abon for å bruke det. Blir nice:P enda billigere regninger! Hehe. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Endelig har NetCom kommet med noe lignende som de andre. 29kr pr mnd, gratis til alle NetCom kunder og kun oppstart på 0,69kr. Bra at det er en tilleggstjeneste da! Slipper å ha eget abon for å bruke det. Blir nice:P enda billigere regninger! Hehe. 8990071[/snapback] Hvor, finner det ikke? Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Endelig har NetCom kommet med noe lignende som de andre. 29kr pr mnd, gratis til alle NetCom kunder og kun oppstart på 0,69kr. Bra at det er en tilleggstjeneste da! Slipper å ha eget abon for å bruke det. Blir nice:P enda billigere regninger! Hehe. 8990071[/snapback] Hvor, finner det ikke? 8990535[/snapback] Det har ikke blitt lagt ut noen informasjon om produktet ennå, kommer vel ila morgendagen. Men tjenesten er fullt mulig å bestille via kundesenteret såvidt meg bekjent. Endret 2. juli 2007 av NoKeR Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jasså. Folk i "Hunter teams" som har lekket ut hemmelig informasjon? Jasså Lenke til kommentar
Kmkh Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Endelig har NetCom kommet med noe lignende som de andre. 29kr pr mnd, gratis til alle NetCom kunder og kun oppstart på 0,69kr. 8990071[/snapback] Er det slik som chess med inntil fire kompiser, eller gjelder dette til alle netcomkunder? Og noen som vet om det gjelder kun abonnement, men også kontantkort/youngtallk? Lenke til kommentar
jalla25 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Aner ikke hvordan det er jeg. Fkk tilbud om det når jeg prata med kundeservice bare. Kommer vel sikkert noe info etterhvert vil jeg tro:P Jeg er sikkert ikke så spesiel at det bare gjelder meg! Hehe:D Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 så det ligger ingen informasjon om dette på internett? bare via telefon du har fått greie på dette? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 chess firends og tele2 kompis har jo sånne tilbud, men det er vel bare til de som har kompis og friends abn? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 med tele2 kompis kan du ringe gratis til alle tele2 abb. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 når jeg tenker meg om skal jeg kjøpe meg en telefon med netcom kompis, en med telenor kompis og en med tele2 kompis =) Så kan jeg stort sjett alltid ringe gratis Lenke til kommentar
georgios Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 NetCom har lansert vennetjeneste ja, og det er fullt mulig å bestille ved å ta kontakt med kundesenteret. Stemmer at det er en tillegstjeneste, funker på alle postpaid abo, (activetalk + funker fra august) koster 29,- per mnd og da ringer man gratis til alle som har netCom. Lenke til kommentar
y0rgen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Briljant at det er en ekstratjeneste og ikke et eget abonnement. Med SmartTalk vil jo løsningen bli mye bedre enn både TnM, Tele2 og Chess. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bra tilleggstjeneste! Synes både telenor og tele2 har noe å lære av chess og netcom som heller tilbyr dette som tilleggstjenester så alle kan nyte godt av det uansett om de har bindingstid e.l. Netcom har jo faktisk veldig mange kunder sammenlignet med de som er chess\djuice eller tele2 rundt om i landet så denne var slett ikke dum! Lenke til kommentar
Saapass Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Her var det mye tullball. Ta en titt på http://www.mobilen.no/wip4/pristest_her_be.../d.epl?id=14699 for oversikt over hva de ulike tilbudene egentlig innebærer (se tabellen midt på siden!). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Her var det mye tullball. Ta en titt på http://www.mobilen.no/wip4/pristest_her_be.../d.epl?id=14699 for oversikt over hva de ulike tilbudene egentlig innebærer (se tabellen midt på siden!). 8992422[/snapback] Ja? Hva skal vi se etter? Netcoms tilbud er jo ikke nevnt her, ownersbuy derimot, et firma netcom har hatt avtale med i flere år er nevt, men det er noe helt annet enn netcoms venner. Lenke til kommentar
Saapass Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Her var det mye tullball. Ta en titt på http://www.mobilen.no/wip4/pristest_her_be.../d.epl?id=14699 for oversikt over hva de ulike tilbudene egentlig innebærer (se tabellen midt på siden!). 8992422[/snapback] Ja? Hva skal vi se etter? Netcoms tilbud er jo ikke nevnt her, ownersbuy derimot, et firma netcom har hatt avtale med i flere år er nevt, men det er noe helt annet enn netcoms venner. 8992509[/snapback] På den siden kan du orientere deg i alle tilbudene, med unntak av det aller nyeste fra NetCom. Behovet er åpenbart når du ser hva som blir sagt og hevdet om Chess og Tele2 i denne tråden. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 På den siden kan du orientere deg i alle tilbudene, med unntak av det aller nyeste fra NetCom. Behovet er åpenbart når du ser hva som blir sagt og hevdet om Chess og Tele2 i denne tråden. 8992731[/snapback] Ja, er en her som sleiver ser jeg, men den ene kommentaren om chess er delvis riktig da det bare gjedler 4 venner fra control og kontant. Satser på at denne guiden blir oppdatert med info om netcoms løsning og nå snart. Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 https://netcom.no/tjenester/venner.html <-woot. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvem kan ha NetCom VennerFor øyeblikket kan du bestille NetCom Venner hvis du har følgende abonnement: ActiveTalk SmartTalk EasyTalk Jeg håper dette blir endret på! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Regner med de endrer på det siden det står: "for øyeblikket...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå