Gå til innhold

Ny stasjonær PC fra komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da Intel droppet prisene sist, var vel de fleste store butikkene klare med nye priser innen 24 timer.  Bare noen få nølte en stund, såvidt jeg så.

8990983[/snapback]

Litt dumt spørsmål kanksje :) , men kommer Quad(4 prossesoren) til å koste ca like my da som en dobbelkjerne prossesor gjør nå?

Lenke til kommentar
Da Intel droppet prisene sist, var vel de fleste store butikkene klare med nye priser innen 24 timer.  Bare noen få nølte en stund, såvidt jeg så.

8990983[/snapback]

Litt dumt spørsmål kanksje :) , men kommer Quad(4 prossesoren) til å koste ca like my da som en dobbelkjerne prossesor gjør nå?

8991105[/snapback]

Jau, Q6600 vil koste omtrent det samme som E6600 koster idag.

Lenke til kommentar
Denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10263 har Intel Core 2 Duo E4300 prossessor. Men jeg skal bytte den ut mot en mye bedre prossessor som kan kjøre avanserte spill som Crysis osv. Intel Core 2 Quad Q6600? Den er vel veldig bra? Og kommer til å gå ned en del? :)

8991213[/snapback]

Jepp, som nevnt halveres prisen. Jeg ville hvertfall ha ventet hadde jeg vært deg..

Det som slo meg er det kanskje vil ta litt tid før komplett kommer opp med en ferdigbygget/Konfigurator PC med Q6600 prosessor. Får ikke håpe det.. :hmm:

Endret av andreas
Lenke til kommentar
Denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10263 har Intel Core 2 Duo E4300 prossessor. Men jeg skal bytte den ut mot en mye bedre prossessor som kan kjøre avanserte spill som Crysis osv. Intel Core 2 Quad Q6600? Den er vel veldig bra? Og kommer til å gå ned en del? :)

8991213[/snapback]

Jepp, som nevnt halveres prisen. Jeg ville hvertfall ha ventet hadde jeg vært deg..

Det som slo meg er det kanskje vil ta litt tid før komplett kommer opp med en ferdigbygget/Konfigurator PC med Q6600 prosessor. Får ikke håpe det.. :hmm:

8991434[/snapback]

Mener de har det alt jeg?

Lenke til kommentar

8991213[/snapback]

8991434[/snapback]

8991586[/snapback]

Ahh, så det nå.. Du kan velge Q6600 i Dinside PC'en. :D

Lenke til kommentar

8991213[/snapback]

8991434[/snapback]

8991586[/snapback]

Ahh, så det nå.. Du kan velge Q6600 i Dinside PC'en. :D

8992777[/snapback]

Link? :cool:

Lenke til kommentar

8990983[/snapback]

Det kommer nok litt ann på fra butikktil butikk. Hvis komplett har 20 Q6600 på lager selger ikke de disse til halv pris fordi det er 22 juli, de senker prisene på de de bestiller fra intel etter den 22 juli som er blitt billigere naturlig nok ;)

Lenke til kommentar

8990983[/snapback]

Det kommer nok litt ann på fra butikktil butikk. Hvis komplett har 20 Q6600 på lager selger ikke de disse til halv pris fordi det er 22 juli, de senker prisene på de de bestiller fra intel etter den 22 juli som er blitt billigere naturlig nok ;)

8998987[/snapback]

Komplett droppet prisene ganske raskt sist. En annen butikk brukte 3-4 dager på å droppe sine. Så ja, det kommer litt an på som jeg også indikerte.

Lenke til kommentar
Halla!

Jeg så denne fra komplett og tenkte bare wooow!  :cool:

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10263

Det er vel en kjempe bra PC? Jeg vil bruke den til spill som f.eks Crysis, CS 1.6 osv. Kommer til å drive med mye bilder, musikk osv på den :D

Vis den ikke er så bra, hva bør jeg konfiguere på den? Eller fins det bedre tilbud der ute, som dere kan vise meg?

Takker for svar på forhånd.

8990049[/snapback]

Skjønte ikke helt wowen..

Mente du alt tilbudet tilsammen?

Eller hardwaret?

Lenke til kommentar
Halla!

Jeg så denne fra komplett og tenkte bare wooow!  :cool:

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10263

Det er vel en kjempe bra PC? Jeg vil bruke den til spill som f.eks Crysis, CS 1.6 osv. Kommer til å drive med mye bilder, musikk osv på den :D

Vis den ikke er så bra, hva bør jeg konfiguere på den? Eller fins det bedre tilbud der ute, som dere kan vise meg?

Takker for svar på forhånd.

8990049[/snapback]

Skjønte ikke helt wowen..

Mente du alt tilbudet tilsammen?

Eller hardwaret?

9006718[/snapback]

Tilbudet sammen. Men jeg har ikke stort peiling, så deeet.

Men kommer til å konfiguere den med en litt bedre skjerm. Bytte ut CPU med den Q6600 prossessoren og et bedre skjermkort. Da bør den være klar for spill som Crysis og liknende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...