Fallenx Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva vil dere anbefale av 22 tommere til godt under 3000kr? Helst mellom 2000-2500! Jeg vurderer BenQ FP222WH Noen med erfaringer eller andre forslag? På forhånd takk! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 skal du game? ville heller kjøpt en CRT skjerm for og få den maximale spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Fallenx Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Vel, ja. Jeg skal game'e, men jeg har en 17'' nå med 12ms (ganske gammel). Har vært fornøyd med spilling på den skjermen, så da skal det vel gå greit for meg som ikke er så kresen med en LCD skjerm på 5ms? Jeg har lite lyst på en svær CRT skjerm som tar opp alt for mye plass Lenke til kommentar
Moal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trur den skal bli en stor forbedring fra den du har nå. Åja, crt tar opp alt for stor plass, helt enig. Vanskelig å drasse med seg på LAN også. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville nok gått for BenQ'n Lenke til kommentar
Fallenx Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Kjøpte BenQ'en, er hittil veldig fornøyd =) Har bare holdt på å fiksa vista osv. hittil, så får jeg prøve litt gaming etterpå (funka fint til å vise film) Edit: funka til gaming også Endret 5. juli 2007 av Fallenx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå