Zapking Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg kan ikke lenger brenne filer til cd-rw. Skulle egentlig brenne filer med en størrelse på tilsammen 647 MB da problemet oppstod. Jeg bruker RecordNow og brenningen gikk fint helt til jeg kom til 98% da gikk det over til verifisering av disken, men verifiseringen gikk tregere og tregere og til slutt så stoppet det hele opp og jeg fikk melding om at disken ikke var lik originalen. Dette har gjentatt seg med flere forskjellige cd-rw, og jeg har prøvd å brenne filer med en mindre størrelse på 24 MB bare for å se om det gikk men det endte på samme vis. Har prøvd flere forskjellige brenner programmer men det skjærer seg hver gang. Har aldri hatt problemer med å brenne cder før inntil idag. Lurer på om det kan være brenneren som er død? Den er over 4 år gammel. Burde jeg kjøpe en ny cd-brenner? Koster jo bare 300kr og hvis det ikke hjelper så kan jeg jo uansett bare levere tilbake. Tenker uansett på å kjøpe ny pc snart. Endret 2. juli 2007 av Zapking Lenke til kommentar
veitch Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hmm, du har vell prøvd å byttet cd.. Menne last ned (brenne)porgrammet: Nero BurningRom. om du ikkje får det til da, kan det vere tilfelle med av den er gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå