Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg holder på å lage en webside nå, men der trenger jeg en kommentar del, men jeg sliter litt med å skrive denne selv. Så om det er noen som har litt tid til overs hadde det vært flott om noen hadde giddet å sett på det. Wiken. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg holder på å lage en webside nå, men der trenger jeg en kommentar del, men jeg sliter litt med å skrive denne selv. Så om det er noen som har litt tid til overs hadde det vært flott om noen hadde giddet å sett på det. Wiken. 8990002[/snapback] Legg ut det du har skrevet av kode så skal vi se. Hvis det er en kommentar del antar jeg at det er kanskje er PHP? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva er det du egentlig mener? Trenger du hjelp til a kommentere din egen kode? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Never mind, med litt hjelp fannt jeg ut av det Wiken Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva er det du egentlig mener? Trenger du hjelp til a kommentere din egen kode? 8991960[/snapback] Rimelig sikker på at han mener kommentarer til nyheter etc, noe som ikke går ann i rein HTML, da må asp/asp.net eller php inn i bildet (evt andre server scripting språk som jeg ikke vet om ) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trådstarter har på oppfordring ikke forandret emnefeltet i tråden. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg