Gå til innhold

Fatal Inertia kun på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat dette spillet kunne vel kommet på hva som helst, eller ingenting uten at noen ville bry seg :p

From the makers of dynasty warriors ser ikke jeg på som god reklame i hvertfall.

Fatal Inertia had never been the highest-profile of PlayStation 3 exclusives, which likely played a factor in the decision to add an Xbox 360 version.
Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Lenge var det annonsert kun for PS3, så ble det multi, og nå?

LINK

Bilder

8989906[/snapback]

Fatal Inertia, Once PS3 Exclusive, Slated For Xbox Only

While the Xbox 360 version will ship on September 11, the PlayStation 3 version has been "delayed indefinitely," a Koei representative told Game|Life this morning.

Først PS3 eksklusivt, så multiplatform og nå X360 eksklusivt. Snodig.

Lenke til kommentar
Akkurat dette spillet kunne vel kommet på hva som helst, eller ingenting uten at noen ville bry seg :p

From the makers of dynasty warriors ser ikke jeg på som god reklame i hvertfall.

8989941[/snapback]

tja..Ta et søk på Sony forumet så ser du at S boysa har brydd seg GANSKE mye :!:

Lenke til kommentar

Nå snakker vi om fanboys da, som er gretne unger bare fordi dem mener at ps3 skal ha alle spillene som sånn ps2.

Det var vell verdens undergang da UnrealT 3 skulle komme til 360 da.

Edit: Får vell trøste oss med om dette blir PS3 ekslusivt da Heavy Rain

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Edit: Får vell trøste oss med om dette blir PS3 ekslusivt da Heavy Rain

8989983[/snapback]

Bare så synd at det mest sannsynlig ikke blir PS3 eksklusivt. Spillet var vist på PS3, men alt annet tyder på at spillet kommer på X360 og PC også. Link

GN: There has been a lot of speculation since E3 that Heavy Rain will go "PS3 only" because of where it was showed. Any truth to that or can we expect to see it on multiple systems?

Fondaumière: We hear and read a lot of things lately on Heavy Rain. All I can say is: not everything is true and nothing is written in stone as we speak. For now, Quantic Dream is working on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms.

Link

Edit : innlegg 666! :devil:

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Er nok ikke MS som har vært ute med lommeboka tipper jeg, tror det kommer mest med at japanere har alltid hatt trøbbell med UE3, dokumentasjonen er ikke godt nok oversatt, og den er tydligvis dårligere middleware for PS3, enn 360 nå. :-/

Uansett var jeg meget intressert i dette når jeg ventet på PS3'en, det så moro ut, våpenene virker kuule, og grafikken er pen.

Men det kan også være at det blir utsatt pga. evt. Wipeout-spill, som vil konkurere i samme sjanger. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...