Fear the Scare Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, jeg har prøvd flere ganger å prøve å overføre musikk fra pc til N95 min, men funker ikke...Den demo sangen som er på mobilen fra føra er en DCF fil, som jeg ikke klarer å konvertere til...eller kanskjer jeg ikke trenger, hvordan legger jeg til en MP3 fil i mobilen min?? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Putter i ledningen, velger dataoverføringsmodus(hvis tlf'n har det) å legger musikken inn i den mappa som popper opp Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) fant ut det:P manualen er den best veien mot sukses:P men, hvordan får jeg minne brikken til å spille sangene i den media player greia på mobben? i stede får å måtte rote etter Filen i verktøy og bla bla bla Endret 2. juli 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Som regel så funker den bra ja Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gå inn på musikkavspilleren, trykk "valg" så "musikkbibliotek" så "valg" igjen før du trykker på "oppdater musikkbibl." sånn er det ihvertfall på min tlf Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 JIPPI!! du er min reddning, enda et spørsmål, er redd for at skjermen vil en dum dag vil knuses, har lagd beskytt av gjennomsiktig plast(som regel) , synes det er rart at ikke det er et "glass" på skjermen.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ikke dra av den plasten som sitter på skjermen og unngå å få slag direkte mot den så skal det gå bra Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 plast?!?! hæææ hadde ikke en skit på min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå