ZenCo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Topic says it all... Er dette lov? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvis den er registrert for 2 så (ikke alle er det ) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 WEEEEEHEEEEE!! KONGE! Men selvfølgelig, hjelm på begge Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ja, begge må ha hjelm, hvis det var et halveis spørsmål!! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke ALLE Lettmc kan ha 2 stk på Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) I tillegg så er det en vekt-grense. (Tillatt totalvekt). På min forrige motorsykkel kunne jeg kun ha med passasjer på max 70kg. (God unnskyldning for å slippe å kjøre rundt med fete damer.) Edit: Kanskje ikke så god unnskyldning alikevel. "Sorry. Du er for feit". Endret 5. juli 2007 av sedsberg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men hvor mange bryr seg om å sjekke det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Litt av et dilemma dette: Dersom du er for feit selv, finner du kanskje ingen damer som er slanke nok til å kunne sitte på med deg! Men de fine damene sitter ikke på med småsykler likevel... ;-) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ktm EXC er hvertfall ikke lov med passasjer trur husky starter snart med den trenden også, viss det ikke allerede er gjort. Lenke til kommentar
Rauen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 men hvem får bot/straff hvis passasjer ikke har hjelm? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 men hvem får bot/straff hvis passasjer ikke har hjelm? 9010358[/snapback] Begge. Hver sin bot. Fører for å ha med passasjer uten hjelm og passasjer for å sitte på motorkjøretøy uten tilstrekkelig sikkring. Opplevde det på 18-årsdagen min. Hadde med en kompis bakpå uten hjelm. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er det ikke kun personen uten hjelm som får bot? Har jeg hørt men Uansett, er vel på 750kr ? KTM EXC er kun regga for 1. Husky er fortsatt for to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå