Gå til innhold

JMdata.as - Frustrert - Spørsmål om retur

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en brukt CRT skjerm hos JMdata.as, de spørsmålene jeg hadde i forkant av kjøpet ble besvart uhyre raskt via mail, til slutt ble vi enige om en pris og alt var bare velstand.

Da jeg hentet skjermen var den ikke spesielt godt pakket, pappesken var av myk papp og følgelig helt ramponert. Verre var det at bobleplasten var surret slik at et hard slag på rett sted lett kunne knust skjermen. Det var også borte et lite stykke, som sannsynligvis har blitt slått av under postgangen (en bagatell, men det kunne gått mye verre). Skjermen virket ellers hel, men da jeg slo den på tok det ikke lang tid før jeg skjønte at noe var galt. To av menyknappene virket ikke i det hele tatt og bildet var heller ikke iorden.

Har nå prøvd å få kontakt via mail, men merkelig nok så får jeg ikke svar. Til slutt fant jeg en annen mailadresse som ble besvart, fikk da beskjed om at vedkommende som svarte ikke kunne hjelpe meg, men at henvendelsen min ville bli oversendt til sjefen. Dette var på onsdagen i forrige uke. I dag når jeg sendte ny mail får jeg beskjed om at alt er stengt frem til 29. juli, på grunn av ferie.

På hjemmesiden står det at man ikke skal sende noe tilbake før man har tatt kontakt. Hva skjer om jeg bare sender skjermen tilbake? Det vil jo følge med en feilbeskrivelse og annen info. Jeg er lettere irritert nå og ønsker bare å få skjermen avgårde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner flere som har kjøpt gjennom JMdata.as inkludert meg selv og har aldri vært noe problem der. De holder til nærme der jeg bor så mange her i området har brukt seg av dem. Når jeg kjøpte der så var det bare 2 stk som var tilknyttet det, og lageret var i en garasje. De virker veldig seriøse og hvorfor du ikke får svar er sannsynligvis fordi "hovedpersonen" er kanskje borte eller på ferie o.s.v. Ville bare hatt litt tålmodighet og så ordner det seg nok.

Lenke til kommentar
Kjenner flere som har kjøpt gjennom JMdata.as inkludert meg selv og har aldri vært noe problem der. De holder til nærme der jeg bor så mange her i området har brukt seg av dem. Når jeg kjøpte der så var det bare 2 stk som var tilknyttet det, og lageret var i en garasje. De virker veldig seriøse og hvorfor du ikke får svar er sannsynligvis fordi "hovedpersonen" er kanskje borte eller på ferie o.s.v. Ville bare hatt litt tålmodighet og så ordner det seg nok.

8991691[/snapback]

Der sa du det; - dere bor naerme dem, noe som betyr at dere naar som helst kan gaa direkte til dem og klage.

Men det gaar jeg ut ifra at traadstarter ikke kan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Kjenner flere som hadde kontakt med Morten i JM tidligere, med samme resultat at før salg var de imøtekommende, men etter salg var de fravikende.

I enkelte tilfeller var skjermene som ble solgt særdeles dårlig reparert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...