Fragment Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 hei på dere når jeg nå skaffer meg mobil og laptop med bluetooth 2.0, vurderer jeg et headsett som jeg kan bruke til dette. som pc headsett blir den brukt til wow med teamspeak. Som mobilheadsett er det primert musikk. Som dere ser, er dette en vanskelig kombinasjon. jeg må altså ha stereo og mikrofon. Mikrofonen bør kunne fjernes eller skjules. noen forslag? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Jabra BT620S er vel et av de bedre valgene på markedet. Vær oppmerksom på at A2DP ikke er beregnet for den beste lydkvaliteten, og at de fleste hodesett slett ikke har fokus på god gjengivelse av musikk. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 takker for forslaget. Det er vel det eneste reelle alternativet. Det jeg ser på som et lite problem, er at mikrofonen er inni hodetelefonen. Usikker på hvor godt dette fungerer Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 har lest i en annen tråd at lydkvaliteten blir crappy når jeg bruker den sammen med f.eks teamspeak pga en begrensning med hodesettet. Æsj! Noen andre forslag? Ingen andre av settene i testen det blir linket til er aktuelle for min del iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå