Bebeluv Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sony Computer Entertainment Worldwide Studios Europe and the developers of Quantic Dream are pleased to announce their collaboration for a complete title on PLAYSTATION®3 - over which further information will be revealed soon. Quantic Dream is known to have already carried out plays kinematics and interactives rich in emotion. This new project will fully benefit from the power of the Cell processor and the technology of the most recent development PS3, and should hoist on a level never yet reached the emotional feelings which the players will be able to feel. Created in 1997 per David Cage, the studio of French development Quantic Dream built a world fame thanks to the fundamental innovations which it brought to industry play, in particular concerning the interactive narration and the emotional contents. The achievements of this studio are the best witnesses: Quantic Dream is, for example, at the origin of Fahrenheit (called Indigo Prophecy in the United States and Canada), title rewarded by a price in 2005 and which mixes, in the field of the paranormal, the play and the cinema, by renewing the kind completely ventures. Link Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Heter spillet "Heavy Rain: Origami Killer?" (?) Er ikke origami papirbretting eller noe sånt? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her: Heavy Rain Trailer Ser veldig pent ut. Trailer fra 2005. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her: Heavy Rain Trailer Ser veldig pent ut. Trailer fra 2005. 8989987[/snapback] E3 2006 står det vel? Uansett, det ser både friskt, kreativt og nytenkende ut med en slik casting for å tease på story og det visuelle. Dama så ikke ut som noen jeg har sett før. Muligens ei de har laga til sjøl? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her: Heavy Rain Trailer Ser veldig pent ut. Trailer fra 2005. 8989987[/snapback] E3 2006 står det vel? Uansett, det ser både friskt, kreativt og nytenkende ut med en slik casting for å tease på story og det visuelle. Dama så ikke ut som noen jeg har sett før. Muligens ei de har laga til sjøl? 8990073[/snapback] Ja. Da er det sikkert fra 2006. Syns jeg husker e så den trailer fra 2005. men men. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Den 'audition' traileren var awesome! Kan bli en meget spennende tittel! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Quantic Dream er gutta sine det. Filmmatisk og herlig. Gleder meg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Original trailer. Så litt spennende ut, men ikke noe mer. Ikke overbevist over det grafiske heller. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 For å sitere meg selv angående om denne er eksklusiv til PS3 : Edit: Får vell trøste oss med om dette blir PS3 ekslusivt da Heavy Rain 8989983[/snapback] Bare så synd at det mest sannsynlig ikke blir PS3 eksklusivt. Spillet var vist på PS3, men alt annet tyder på at spillet kommer på X360 og PC også. Link GN: There has been a lot of speculation since E3 that Heavy Rain will go "PS3 only" because of where it was showed. Any truth to that or can we expect to see it on multiple systems? Fondaumière: We hear and read a lot of things lately on Heavy Rain. All I can say is: not everything is true and nothing is written in stone as we speak. For now, Quantic Dream is working on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms. Link 8990644[/snapback] Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kanskje du skal lese trådstarters link en gang til? Linken din er over ett år gammelt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kanskje du skal lese trådstarters link en gang til? Linken din er over ett år gammelt. 8995733[/snapback] Jeg har prøvd trådstarters link flere ganger, men får ikke opp siden så jeg kan ikke uttale meg om den. Og ut i fra det som er sitert i fra siden så står det ingenting om at det er en eksklusiv tittel, kun at Sony og QD har samarbeidet, noe som Sony bør evt vurdere å gjøre mer med utviklere hvis de skal få bedre ytelse ut av spillene til PS3. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Såvidt jeg kan se, så er det ikke sikkert det gjelder dette spillet, men det skal i hvertfall være et eksklusivt spill fra dem på vei. Maxconsole Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Meningen med spillet er ? Hva skal man gjøre?? Hehe... Traileren var litt skummel XP Bare ventet egentlig på at hu dama skulle skyte XD Hu gjorde det ikke da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Meningen med spillet er ? Hva skal man gjøre?? Hehe... Traileren var litt skummel XP Bare ventet egentlig på at hu dama skulle skyte XD Hu gjorde det ikke da 8996653[/snapback] Skummel Tørr jeg spørre hvor gammel du er ? Neida , jeg må si jeg ble litt redd selv jeg. Dama så jo helt psyko ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Sikkert no lignende Fahrenheit elr no sånt. Jeg tørr hvertfall ikke spille det, minner meg om skrekken fra drømmene til Max Payne 1 og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå