CLaSS Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Noen som har erfaringer med denne? Har tenkt til å sette denne på en AthlonXP 1800+ (som ikke skal overklokkes), på en Abit KR7A-Raid. Eneste negative jeg fant var at denne var rimelig tung(ca 460g)...som er litt dumt siden jeg må frakte PC'en i bil ca 1 gang i måneden hiten og diten. Må jeg isåfall skru den av hver gang jeg skal frakte den eller holder det med å kjøre ekstremt forsiktig? Eller noe anna forslag til vifte som jeg kan beholde en stund, ved tanke på ved kjøp av raskere CPU senere en gang? Viktig at den er mest mulig lydløs (helst rundt 20dB), og ikke koste mer enn 400kr! Takker for svar Lenke til kommentar
Sleepyhead Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 bare bære PC'en slikk at vekten fra "Vifte" ligger på hk og alt bør være fint . . . skikkelig bra kjøleribbe altså . . . Anbefalt. don't laugh, I'm American, I'm trying. Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Kanskje ikke den optimale overklokkingsvifta, men støtter cpu opp til XP/MP 2100+ ifølge zalman.co.kr Koster under 400,- 390,- hos 3dfxcool og netconnection, og har lavt støynivå 20db helt opp til XP1900+ Lenke til kommentar
CLaSS Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Takker for svar.... Tror jeg går for den Zalman'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå