bruno99 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, har en skjerm stående som jeg tenkte jeg skulle teste på min bærbare tundra pc, men hvor på innstillinger tar jeg dual skjerm? Hvis det i det hele tatt går da? Takk! Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Først må du se om skjermen lar seg koble til (Rett kabel o.l.) Du kobler den til (Helst når den er slått av). Ofte vil den stå på Dual mode automatisk, men om dette ikke er tilfellet høyreklikker du på skrivebordet. Velger Egenskaper og går på fanen instillinger. Her ser du to skjermen. Trykk på den som ikke er laptoppskjermen, og huk av for "Utvid skrivebordet til denne skjermen". Kan ikke se for meg at du får noen problemer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Først må du se om skjermen lar seg koble til (Rett kabel o.l.) Du kobler den til (Helst når den er slått av). Ofte vil den stå på Dual mode automatisk, men om dette ikke er tilfellet høyreklikker du på skrivebordet. Velger Egenskaper og går på fanen instillinger. Her ser du to skjermen. Trykk på den som ikke er laptoppskjermen, og huk av for "Utvid skrivebordet til denne skjermen". Kan ikke se for meg at du får noen problemer. 8989497[/snapback] Fanen innstillinger er på engelsk? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Min erfaring er at når du starter opp med en ekstern skjerm vil det ende opp i clone-mode. Anbefaler deg å laste ned et program som heter UltraMon. Fler innstillinger og lettere å få til enn å fikle med windows, synes jeg. Merk at det kun varer i 30 dager før du må kjøpe det(Men det er verdt det IMO) Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Min erfaring er at når du starter opp med en ekstern skjerm vil det ende opp i clone-mode. Anbefaler deg å laste ned et program som heter UltraMon. Fler innstillinger og lettere å få til enn å fikle med windows, synes jeg. Merk at det kun varer i 30 dager før du må kjøpe det(Men det er verdt det IMO) 8991110[/snapback] Tror det kommer ann på skjermkortet, men har aldri opplevd å få clone med et Nvidia kort (Regner med han har det på grunn av Avataren). Endret 3. juli 2007 av sondrev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå