Fløffi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Warff! jeg hadde fått en smule under den ene tasten på tastaturet mitt, og jeg skulle bare vippe den litt opp for å få vekk smulen så knakk hele knappen av i festet, og nå kan man ikke få den på igjen. Går det an å kjøpe en ny F5-knapp? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan jo prøve å ta kontakt med butikken der du kjøpte det, eventuelt produsent. Eller så kan man alltid ta et gammelt tastatur å bruke som donor Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Jah Acer har sikkert ny knapp til meg Dumme smule! Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 eller så har man alltids superlim Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 eller så har man alltids superlim 8989790[/snapback] Ser sikkert veldig fint ut men sikkert jævlig irriterende at maskinen trykker F5 hele tiden Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg gjorde akkurat det samme som deg, trådstarter - bortsett fra at knappen er intakt og i behold. Jeg klarer ikke å feste min knapp igjen, det er en ganske heftig mekanikk under de knappene.. Skal prøve med litt bedre utstyr + en kamerat snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå