Gå til innhold

Erfaringer med instrumentbutikken.no?

Arwe

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny gitar og tenkte å bestille over internett siden det er billigst.

Jeg er usikker på om det i det hele tatt er lurt å gjøre det på grunn av skaderisikoen under frakt, service i nettbutikken o.l. Alle disse problemene er jo løst ved å kjøpe gitaren i en musikkforetning et stykke unna.

Jeg har funnet et tilbud på gitaren jeg er ute etter på Instrumentbutikken.no, men er skeptisk til denne nettbutikken, for i mine øyne så den ikke akkurat ut som en seriøs, proff side(med tanke på gjennomføringen).

Så da spør jeg dere her på forumet om dere har noen erfaringer med denne nettbutikken og evt. gode råd om hva jeg bør gjøre(andre nettbutikker eller bare kjøpe over disk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje erfaring med den butikken du nemnar, men kvifor ikkje berre kjøpe på den forretninga du snakkar om? Då får du jo akkurat den gitaren du vil ha, og slepp risikoen.

IMO er det betre å eventuelt betale nokre hundrelappar ekstra på ei forretning eg har kjennskap til, enn å foreta ein handel over nettet.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Handla bassgitar og forsterker på gitarbutikken.no i februar og må seie at eg er storfornøyd med servicen, dei hadde ikkje den forsterkeren eg først bestillte, en 45W behringer på lager, så dei sendte meg mail og fortalte at eg kunne få storebror 90W til samme prisen!, ellers var leveringstida litt lang, men anna enn det vil eg si at dei framstår som ein utmerka nettbutikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...