Thunderhead Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har bladd et par tre sider tilbake, men kan ikke se at det har vært oppe nylig (litt forunderlig). Siden mange av MP3-spillerne bruker AAA (LR03) batterier, går jeg ut ifra at det finnes mye erfaringer av de forskjellige merkene blandt brukerne her. Hva anbefales når man tenker på både pris og varighet? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 IKEA sine ble best i test ett eller annet sted, husker ikke hvor. Bruker disse selv og synes de er helt greie. 19,- for 10 stk. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30094714 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bruker Biltemas største oppladbare batterier. Holder mer enn nok for meg. Har flere sett så jeg alltid har et fullt batteri i reserve. Litt dyrere enn vanlige batterier, men man sparer det veldig fort inn igjen. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Takk, har hørt at IKEA's batterier skal være gode. Grei pris og. Hvor lenge varer oppladbare batteri i forhold til alkaliske? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Uendelig mye lengre, hvis man lader dem. Min MP3-spiller går ca. 3 fulle arbeidsdager (24 timer spilling) før jeg må lade batteriet igjen. Men det er et AA-batteri, og det er godt brukt også, så tipper en god del av kapasiteten er borte. Fremdeles mer enn nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har bare dårlige erfaringer med oppladbare batterier. Har dog ikke prøvd dem i MP3 spiller, men en gammel gameboy. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde en Gamboy Pocket som jeg brukte oppladbare batterier i. Funka helt topp. Men det er viktig med en god lader, og ikke en slik "er batteriene fulle nå tro??"-lader. Skikkelige ladere senser selv om batteriet er fulladet og går over i vedlikeholdslading. De skikkelig gode varierer ladestrømmen etter temperatur og setter ned strømmen den siste biten. De simple bare lader med en fast strøm, og står de for lenge overlader de, og står de ikke lenge nok så har du ikke fulladede batterier. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 IKEA sine ble best i test ett eller annet sted, husker ikke hvor. Bruker disse selv og synes de er helt greie. 19,- for 10 stk. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30094714 8990091[/snapback] tv2 hjelper deg . de ga mest leve tid pr kr , men du må bytte batterier oftere da hvert batteri varer MYE kortere en de dyre , men fortsatt var det billigere og bruke ikea sine , for de er sykt mye billigere en andre batterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå