Gå til innhold

Er det lite folk fordi det er sommer?


Anbefalte innlegg

Er ofte slik ja. De klassene som kan heale respecet gjerne for å levle og likte det så godt at de forble dps. Med unntak selvfølgelig. Er fortsatt noen som er trofaste healere. Fordelen er jo at man får fler druid tanks. Bakdelen er at man ikke får like mange healere.

Men må nok påstå at jeg ikke har opplevd en ekstrem mangel på noen av delene egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes faktisk det dem siste månedene har vært svært problematisk å få tak i tanks. Dette gjelder både for pugs og guild messig.

Opplevd problemer både under lvl up med hunter, og på 70 med magen.

Straks jeg har relogget til warrioren min og druiden er det spørsmål om jeg kan tanke for dem.

Siden jeg har spilt en del med RL venner har jeg sett meg nødt til å relogge druiden for å tanke i diverse instancer.

Mangel nr 2 er healers.

 

Sjangsen er nok stor for at dette ikke bare er en forbigående faktor pga ferietid, og sommeren har kommet.

Lenke til kommentar
ut og lek alle som synes denne tråden var interressant!

Bading,fotball,basket,stranden,fiske,kalde pils på altan kombinert med grilling!

Og alt annet som hører sommeren til og det innebærer mer ute og mindre inne foran skjermen!

Nerds! :tease:

8990431[/snapback]

Si det til sørlandet der det pøsregner som bare pokker. Da er det kos med alt du nevnte.

8990500[/snapback]

Fett det!

Her på vestlandet har det stort sett vært nydelig i det siste!

Har til'å'med blitt brun før sommeren er over jo!

Fotball,grilling og pilsing..det fine liv!

8990509[/snapback]

Jeg bor på vestlandet, og i morgen skal jeg på ferie til sørlandet :!:

 

Red.: Jeg har forresten også tatt WoW-pause denne sommeren.

Endret av Petttersmart
Lenke til kommentar

Har ikke tatt wow pause akkurat, har sagt opp abonnemanget mitt idag. Har ikke spillt på 2 mnd etter å ha vært hardcore gamer. Ble bare rett og slett lei, ser nå hva jeg faktisk har gått glipp av med tanke på den virkelige verden :)

 

Kommer nok ikke til å starte å spille igjen!

 

Så kanskje kontoen min er tilsalgs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...