styggen82 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. har just fått en US Ps3 i posten. det jeg lurer på er om jeg trenger gjøre noen mer med strøm forsyningen utenom å bytte ledning? står bare 120V og 60Hz..... har jo litt mer i veggen så...... Den står klar men tør ikke koble til støpsel før jeg vet om det går.....( Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. har just fått en US Ps3 i posten. det jeg lurer på er om jeg trenger gjøre noen mer med strøm forsyningen utenom å bytte ledning? står bare 120V og 60Hz..... har jo litt mer i veggen så...... Den står klar men tør ikke koble til støpsel før jeg vet om det går.....( 8988942[/snapback] Jeg tok en ledning fra en gammel PC, fungerer helt fint Lenke til kommentar
styggen82 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 takker og bukker;) fungerer perfekt:) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bumper denne med en takk jeg, enkelt og greit. Nå er jeg i alle fall 110% sikker på at jeg ikke trenger å koste på PS3'en noe mer enn jeg allerede har gjort når den kommer i posten - pluss at dette sikkert er allright informasjon for andre som vurderer å importere maskinen også. Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er det ingen ulemper med å kjøpe maskin fra USA? Anbefalte nettbutikker å kjøpe fra? Hvordan er det med ekstrakostnader som frakt og toll/mva? Vurderer det sterkt siden dollar er så lav! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 da kjøper du heller en fra qxl til 3000.. endel import små selskaper selger på qxl.no Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det må være ein rar strømforsyning, for vist den er beregnet på 120 volt så skulle det sagt PANG! når du satte det støpselet i kontakten. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 innebygget transformator tenker jeg.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 vel, forhåpentligvis får jeg testet om biltema kabelen virker i morgen. Ser at dhl har sendt den fra oslo, så håper sterkt den blir levert før helgen. Men blueray platene har ikke ankommet, så en får vel teste spillet istedet. Har hørt at en kan laste ned trailere fra nettet, så får vel teste det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Unødvendig å starte en ny tråd, så jeg spør her. PS3 spiller av DVD-filmer i tillegg til BR? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Unødvendig å starte en ny tråd, så jeg spør her. PS3 spiller av DVD-filmer i tillegg til BR? 9104549[/snapback] Unødvendig å starte ny tråd, unødvendig å poste. Går an å bruke 20 sekunder på google selv. Men, ja. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Men er den sonefri på DVD? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Unødvendig å starte en ny tråd, så jeg spør her. PS3 spiller av DVD-filmer i tillegg til BR? 9104549[/snapback] Unødvendig å starte ny tråd, unødvendig å poste. Går an å bruke 20 sekunder på google selv. Men, ja. 9104560[/snapback] Man bør jo kunne spørre på et forum da, hva er et forum til a? Dessverre er den ikke sonefri på dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå