Gå til innhold

Us Ps3... strømforsyning

Anbefalte innlegg

Hei. har just fått en US Ps3 i posten. det jeg lurer på er om jeg trenger gjøre noen mer med strøm forsyningen utenom å bytte ledning? står bare 120V og 60Hz..... har jo litt mer i veggen så...... Den står klar men tør ikke koble til støpsel før jeg vet om det går.....:((

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. har just fått en US Ps3 i posten. det jeg lurer på er om jeg trenger gjøre noen mer med strøm forsyningen utenom å bytte ledning? står bare 120V og 60Hz..... har jo litt mer i veggen så...... Den står klar men tør ikke koble til støpsel før jeg vet om det går.....:((

8988942[/snapback]

Jeg tok en ledning fra en gammel PC, fungerer helt fint

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne med en takk jeg, enkelt og greit. Nå er jeg i alle fall 110% sikker på at jeg ikke trenger å koste på PS3'en noe mer enn jeg allerede har gjort når den kommer i posten - pluss at dette sikkert er allright informasjon for andre som vurderer å importere maskinen også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel, forhåpentligvis får jeg testet om biltema kabelen virker i morgen.

Ser at dhl har sendt den fra oslo, så håper sterkt den blir levert før helgen.

Men blueray platene har ikke ankommet, så en får vel teste spillet istedet.

Har hørt at en kan laste ned trailere fra nettet, så får vel teste det.

Lenke til kommentar
Unødvendig å starte en ny tråd, så jeg spør her. PS3 spiller av DVD-filmer i tillegg til BR?

9104549[/snapback]

Unødvendig å starte ny tråd, unødvendig å poste. Går an å bruke 20 sekunder på google selv.

Men, ja.

Lenke til kommentar
Unødvendig å starte en ny tråd, så jeg spør her. PS3 spiller av DVD-filmer i tillegg til BR?

9104549[/snapback]

Unødvendig å starte ny tråd, unødvendig å poste. Går an å bruke 20 sekunder på google selv.

Men, ja.

9104560[/snapback]

Man bør jo kunne spørre på et forum da, hva er et forum til a?

Dessverre er den ikke sonefri på dvd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...