Gå til innhold

Bildekretikk: Insekt over blad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg ville beskåret bildet mye mer enn det du har gjort, avhengig av pixelmengden du har til rådighet. Men du kunne gått mye tettere på insektet, og skåret bort masse av de relativt uinteressante bladene rundt. Ellers synes jeg det er et fint bilde hvor insektet kommer skarpt frem. Mulig at man kun ønske seg en litt annen farge på bladet insektet sitter på. Det ville f.eks ha kommet klarere frem mot den lysere slørete bakgrunnen. :-)

Lenke til kommentar

jeg er enig men jeg hadde ikke verdens beste zoom på kameraet jeg brukte da å insekte bevegde på seg så det ble enda vanskligere så jeg bare tok bilde uten å tenke på zoom ;) men med tanke på å skjære på bildet er nok det en god ide;) jeg har ikke brukt noen programer for å få bildet bedre e.l Så bildet er 100% rett fra Kameraet :p Brukte foresten Casio Exilim-z40 med 4 megapixel ;)

Endret av nintendo_ds
Lenke til kommentar

Ser det er mange som kritiserer størrelsen på bildet. Det har vel egentlig ingenting med det å gjere. Ta eit tettere utsnitt (crop bildet litt), eller berre rett og slett zoom lenger inn mot insektet.

Synest dette bildet blei alt for kjedelig for min smak. Får ikkje med detaljer på insektet, og det er ikkje noko bra komposisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...