toreide Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg holder på å sette sammen en ordre. Hovedkort: Asus A7N8X Deluxe CPU: XP 2400+ Minne: 2 x 256 mb 2700 minne, ukjent merke Kabinett: Hva skal jeg velge? Eksempler er Chieftec 360W til ca 1100,- , eller Aopen 300W til 850,-, eller kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kommer veldig ann på hva som er viktig for deg da, pris/plass/utseende/psu power osv. Har selv en Chieftec Dragon Medium Tower 340W og er godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
toreide Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg fant et Chieftec Dragon Medium i sølv. Sikkert ganske likt. Følger det med kabinettvifte på din? Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du kan jo stikke inn på www.microplex.no og sjekke om det er noen du liker der. Er vel ikke nødvendig med maxi tower? Husk at de er tunge å bære til og fra bilen når du skal på lan Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg hadde Aopen HX08 før jeg kjøpte et Chieftec og må si at jeg aldri vil tilbake til det aopen kabinettet. Aopen kabinettet måtte jeg voldta med dremel for å få semi brukbar kjølig. Eneste minus med Chieftec'n kontra Aopen er at det ikke er sånn "skuff" til hovedkortet i Chieftec'n, men ellers (i mine øyne) et meget godt kabinett. Lenke til kommentar
toreide Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Sorry, mente Scorpio. Dette passer veldig bra da det er litt lavere enn Tower-utgaven. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Husk at de er tunge å bære til og fra bilen når du skal på lan En LAN'er har bruk for litt mosjon.. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Mosjon er bra, men å knekke ryggen på vei inn i vikingskipet f.eks er ikke morro Men Lian Li kabinettene er nå en del letteren en de vanlige blykassene, og upåklagelig kvalitet etter det jeg har hørt og sett. Litt stiv pris, men hva betaler man ikke for god kvalitet? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg fant et Chieftec Dragon Medium i sølv. Sikkert ganske likt. Følger det med kabinettvifte på din? Gjorde ikke det på min nei, men du kan jo alltids kjøpe et par 80x80 mm vifter, koster ikke mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå