Heimert-kongen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Jeg lurer på, er det er mulig å bygge data av PlayStation 2'en min? Finnes det HW som er så lite at det hadde fått plass? Eller er denne planen død allerede nå? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 http://www.mini-itx.com/projects/playstation2pc/ Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Genialt, bør funke 100% med Pico-ITX kortet da http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335701 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor skal du gjøre dette? Bare for gøy eller? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 om du har en PS2 som er dau, er dette genialt og lage en liten HTPC sak i. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hvorfor skal du gjøre dette? Bare for gøy eller? 8988732[/snapback] ja bare for gøy. PS'en daua jo for ei stund siden på den har gjort nytta si her ellers. Så hadde jo vært gøy med noe ingen andre har:) Endret 3. juli 2007 av Pekkedrolten Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan er det med kjøing osv ? ser ikke for meg mye bra tempratur der nei + at hvordan skal man få plass til en skjermkort? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da må det vel bli integrert grafikk, regner med at det er inkludert på sånne minikort. Er jo skjermkort osv på ps2 Er jo plenty av plass til små vifter der. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Micro-atx/mini-itx og et lavprofil skjermkort, så er du vel godt på vei. Regner med at du har den store modellen. Har du den lille så er vel pico-itx eller hva de heter beste alternativet. Om du tar ut den store expansjon-bayen til den store ps2'en så har du jo en del plass. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Tror ikke jeg trenger noe annet skjermkort enn det som er integrert. Nå skal jo ikke dette være en hardcore gamer akkurat;) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Å, skal du ha PC-komponenenter i et ps2-kabinett, trodde du mente at du skulle bruke PS2-komponeneter til å bygge en pc. Da er jeg med, hehe. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Åkei Tror det hadde blitt litt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå