Killer_DT Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Om målet ditt er insjinår utdanning, så er det tre fag du får veldig mye av på veien frem. Det er norsk, som jeg tror blir viktig for deg (no offense), og det er matte og fysikk. Lærer du deg å like matte og fysikk så vil du klare deg bra frem mot uni/høyskole. Det finnes lignende bachelor program(relativt nytt tror jeg) som ikke krever så mye matte og fysikk som tilsvarende bachelor program som leder til insjinårgrad. Mitt tips for din vgs utdanning: ikke utsett matten og fysikken slik jeg gjorde. Nå når jeg endelig bestemte meg for å begynne på Dataingeniør så har jeg (for å spare tid og penger) tatt 1mx 2mx 3mx 1fy 2fy 3fy på et år. Dette mixet sammen med 8 timer norsk i uken, samfunnsfag og 2kj. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Mitt tips for din vgs utdanning: ikke utsett matten og fysikken slik jeg gjorde. Nå når jeg endelig bestemte meg for å begynne på Dataingeniør så har jeg (for å spare tid og penger) tatt 1mx 2mx 3mx 1fy 2fy 3fy på et år. Dette mixet sammen med 8 timer norsk i uken, samfunnsfag og 2kj. 9015914[/snapback] Hva gjennomgår dere i 1FY, egentlig? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har ikke peiling på ka pensum som går i de forsjellige FY-ene. Har bare sett på listen over hva vi får godkjent ved bestått. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 OK. Jeg stusset bare over at jeg aldri har hørt om faget 1FY før. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 faget 1FY finnes ikke, så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm, det er ikke umulig det du sier. Skal ikke nekte på det. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg tror nok jeg kunne garantert at det ikke er noe som heter 1FY. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå