reds Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det har ikke falt det inn at det var meninga? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det har ikke falt det inn at det var meninga? 9001441[/snapback] Halve mellingen min falt ut, så manglet litt før den første setningen Jeg skulle spørre hvorfor i h*lvette du bruker 70-200mm til selvportrett. Og det med 50mm var en "utfordring" for det er jo faen meg klin umulig. iallefall med stor blender. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Akkurat det med objektivet skyldes nok liten kreativitet og mye kjedsomhet. Tok noen forsøk før jeg traff med fouksen på D20'n. Men det var slik jeg ville ha det. Bildet er beskjært, så jeg satt på avstand. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Akkurat det med objektivet skyldes nok liten kreativitet og mye kjedsomhet. Tok noen forsøk før jeg traff med fouksen på D20'n. Men det var slik jeg ville ha det. Bildet er beskjært, så jeg satt på avstand. 9001521[/snapback] 20D D20 blir for nærme D200... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 For ettertiden håper jeg at dere bruker den tråden som allerede finnes for selvportretter. Dette er en tråd for portetter, og da mener jeg at det bør være av andre en fotografen. Det bør forøvrig også være mulig å se i alle fall noe av ansiktet til dem man portretterer, slik at masker er også å strekke strikken litt langt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 20D D20 blir for nærme D200... 9001568[/snapback] Dæven, klarer ALDRI å skrive det riktig. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Takket være en utrolig flink modell så blir vel dette det beste Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har ikke så mange portrettbilder jeg er fornøyd med egentlig. Dette ble bedre enn de andre, takket være en flink og uttrykksfull modell. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 tok dette i kveld. Syns det ble ganske bra! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 tok dette i kveld. Syns det ble ganske bra! 9040868[/snapback] Bakrunnen er vel ikke helt svart? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 tok dette i kveld. Syns det ble ganske bra! 9040868[/snapback] Bakrunnen er vel ikke helt svart? 9040904[/snapback] hva så ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Skulle etter min mening vært det. Iallefall jevn farge. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 1: Dette er ikke en vanlig kritikktråd. Det er lov å skrive om man liker noe, men kritikk tar for mye fokus fra selve tråden, slik at den går totalt OT 2: De fleste studiobakgrunner i et gammeldags portrettstudio pleide å ha en struktur, så hvorfor ikke her. Det kunne vært litt mer synlig for min del, men min mening er ikke viktig her. Fortsett å legge inn nye bilder. Bare du er fornøyd, så er det godt nok. Ønsker du vurdering så legger du bildet ut i en egen tråd. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Rimlig fornøyd med dette. Guttungen speidet utover havet, og jeg knipset fra hoften uten at han så meg. Himmelen lagde en naturlig jevn bakgrunn og kveldslyset reflekteres fint i øynene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 1: Dette er ikke en vanlig kritikktråd. Det er lov å skrive om man liker noe, men kritikk tar for mye fokus fra selve tråden, slik at den går totalt OT2: De fleste studiobakgrunner i et gammeldags portrettstudio pleide å ha en struktur, så hvorfor ikke her. Det kunne vært litt mer synlig for min del, men min mening er ikke viktig her. Fortsett å legge inn nye bilder. Bare du er fornøyd, så er det godt nok. Ønsker du vurdering så legger du bildet ut i en egen tråd. 9041012[/snapback] Nå ligger tråden i /bildekritikken/ så å komme med kommentarer til bilder ser jeg ikke på som noe "brytende" Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nå ligger tråden i /bildekritikken/ så å komme med kommentarer til bilder ser jeg ikke på som noe "brytende" 9055269[/snapback] Savner flere bilder fra deg Mr. Olsen.. Og du bør for all del ha skikkelig bakgrunn... Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Her er jeg... Dagen derpå i passasjersetet på vei hjem... hmm, hvordan legger jeg til bilder? ny her... legger tilk bildet i ruten ved siden av "bla gjennom..." og deretter trykker på "legg til dette vedlegget", men så forsvinner det. Er 2,2mb for store filer? Endret 11. juli 2007 av eb81 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Nå ligger tråden i /bildekritikken/ så å komme med kommentarer til bilder ser jeg ikke på som noe "brytende" 9055269[/snapback] Savner flere bilder fra deg Mr. Olsen.. Og du bør for all del ha skikkelig bakgrunn... 9055407[/snapback] Ja om du mener at et portrettbilde fra meg trenger en annen bakgrunn er jeg sikker på at noen sier det. "Bakgrunn tar fokus bort fra motivet" "For mye forstyrrende elementer i bakgrunn" Det virker som om du har tatt deg nær av at jeg kommenterte en bakgrunn. Edit: Om du venter på portreyybilder må du bare smøre deg med tolmodighet. Det er skuddår oftere enn jeg tar portrettbilder. Endret 11. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 For det første, det viser ikke noe bilde av deg "dagen derpå" For det andre, det er ikke en tråd for selvportrett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå