buzo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er det mulig å få bilde på et vanlig crt tv, hvis man spiller av en Blu-Ray disk i PS3'en? Jeg har et standard 32" crt tv. Vil man få aller fancye menyer og slikt også? Mener det sto noe i manualen om at bildet blir nedskalert hvis man ikke har HD tv. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ja, bildet blir skallert ned til 320 eller noe? dvs standard VHS/DVD kvalitet. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Siden bildet ikke blir spesielt bedre enn dvd, vil jeg anbefale å kjøpe dvder isteden slik at du sparer en del penger på det. Hvis du da ikke har planer om å kjøpe HDTV i fremtiden så klart. Endret 2. juli 2007 av master_al Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mener det sto noe i manualen om at bildet blir nedskalert hvis man ikke har HD tv. 8988521[/snapback] Med mindre man har en TV med oppløsning på minimum 1920*1080, så vil bildet bil nedskalert, ja. En vanlig bilderørs-TV støtter sjelden noe høyere enn PAL (576i). ja, bildet blir skallert ned til 320 eller noe?dvs standard VHS/DVD kvalitet. 8988541[/snapback] Nedskalert Blu-ray vil selvsagt gi et bilde som er milevis over VHS, og hakket bedre enn DVD også. Jeg har ikke sett Blu-ray på CRT, men vet av erfaring at bra HD-materiale kan gi særdeles godt bilde på lavoppløste skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå