maritimeD70 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei, jeg fik lyst til å poste et snap-shot som jeg håper får noen til å trekke på smilebåndet. Fotoet er ikke av så bra kvalitet, men syntes situasjonen var morsom. Fotoet ble tatt i forbifarten med masse folk og trengsel. Jeg valgte titelen spontant, men det bør være rom for flere gode tittler her. Fotoet ble tatt med Casio EX-Z4, 1/60s, f2,6. Happy sight. Endret 2. juli 2007 av maritimeD70 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Den bikkja må være flink til å spille gitar, siden den faktisk har fått noen slanter i kassen. Ikke rart den er utslitt, når du ser størrelsen på instrumentet den trakterer. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hahaha jeg er visst litt mer morbid i tankegangen enn deg PM. den bikkja så stiv ut. lurer på hvem som har slengt den oppi. Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 hahaha jeg er visst litt mer morbid i tankegangen enn deg PM. den bikkja så stiv ut. lurer på hvem som har slengt den oppi. 8989272[/snapback] Hunden har det bra og sover. Eieren / gatemusikeren hadde pause og sto tett ved. Nei, det var virkelig litt morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå