Deem Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, kunne plutselig ikke dra og MÅ få med meg konsertene, er det noen som vet om et nettsted hvor man kan se på Quartfestivalen live gratis? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vet ikke om noe som er live, men man får sikkert se noen konserter på vg-nett Lenke til kommentar
ostov Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei, kunne plutselig ikke dra og MÅ få med meg konsertene, er det noen som vet om et nettsted hvor man kan se på Quartfestivalen live gratis? 8988391[/snapback] Hvis det gleder deg så er været i kr.sand utrolig dårlig. Det regner som bare det. Kaldt er det også. Kom nettop hjem fra jobb nå og er veldig vått. Glad jeg ikke skal sove i et kaldt telt med en halvfull bergenser... Sånn er det vel på quartcamp akkurat nå Endret 2. juli 2007 av ostov Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Uff, jeg haapet paa at noen ville svare her, i tilfelle det var noen live streaming... Da misser jeg isaafall Mew. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå