bjovas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 http://www.komplett.no/k/ ki.asp?action=info&AvdID=1&p=20049&s=ut&CatID=23&GrpID=4 Men jeg finner ingen tester for den, er det noen her som har vært borti? Jeg trenger den til allroundbruk, spill, video, 2D, alt mulig. Må si stipendet brenner i lomma nå. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Maks. oppløsning1024 x 768 / 75 Hz Er ikke det litt lavt? Trodde 1280 x 1024 var vanlig på en 17" lcd skjerm. 17" lcd tilsvarer en 19"crt i bildeflate og da vil vel 1024 x 768 bli litt i minste laget? *REDIGERT: på sidene til produsenten her står det Resolution1280 x 1024 XGA Velger å tro at komplett har bomma litt 8) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 æsj ikke kjøp adi den er ræva,adi er typisk billigmerke ala hansol kun for folk som er blakke. Misc Monitor 17" LCD TFT TCO99 DVI USB HIGHScreen på psdata mye bedre kjøp er jo døn lik ut huynday til 1000 spenn mer da er jo sikkert like god. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Til orientering så har jeg en Hansol 17" CRT nå, og den er deilig som fy. Men det blir vel neppe til at jeg kjøper ny skjerm nå, heller vente og kjøpe et nytt grafikkort om en stund. Lenke til kommentar
johna Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Dyrt for litt mere bordplass. Kjøp heller stor hjørnepult som meg. , Bedre å kjøre 1280x960@100hz i spill med en crt. Hva skal du med det da? bare fordi den er flat og lett? Nei, kjøper ikke Lcd før de koster 1800 for en "17. Dess kommer det en annen teknologi lik Lcd, men mye mer effektiv og billigere å produsere om ikke mange år. LCD blir som Laserdisc før Dvd... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jepp, flytter til våren, neste hybelen min skal jeg ha en diger pult, og det blir vel antagelig til at jeg kjøper en maken CRT skjerm som jeg har nå, og har to skjermer på det nye grafikkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå