TST Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du vet noe stort er i vente når to gigantselskap som Disney og Square slår seg sammen. Hva skjer når skaperne av noen av de bestselgende spillene, og musefabrikken samler sine krefter? Det er bare å ta av seg hatten, bøye seg i støvet og slikke Squaresofts blankpolerte mokkasiner. Det er lett å klassifisere Kingdom Hearts som et barnespill, men det er mye mer enn runde ansikter her. Les hele omtalen Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 5 i grafikk? Det er det dummeste jeg har hørt. Det er kanskje den mest lusne grafikken jeg har sett på nye spill. Hadde gitt den maks 2+ Lenke til kommentar
Box3r Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bra dere har go smak på spill ;D , men lurer no inni f*** på hvorfor omtalen er på nynorsk, er jo uleselig, får vonde minner om de kjedeligste skoletimene i mitt liv . Graffiken er da fin den? Bedre en de fleste ps2 spill. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Spillet er genialt. Når det gjelder grafikken, så er omgjivenlsene ikke helt top noch, men folka og animasjonene derimot, utrolig bra, Disney er knall gode på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg